Hazel Skrevet 21. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2005 Lurer på om det er noen her inne som har toller? Vi skal kjøpe en til høsten og jeg synes alltid det er moro å høre andres erfaringer med rasen. Hadde vært gøy å høre hva dere bruker den til o.s.v. Gleder meg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 21. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2005 Det blir nok gøy! Har hørt at de er veldig krevende, men jeg kjenner ingen. Lykke til med ny hund da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 21. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2005 Jeg har ikke toller, men naboen vår har et lite oppdrett av tollere Herlige hunder!! Naboen vår bruker de til utstilling, spor og har vært med på noen agility-kurs (vi har ikke agility-bane, så kurs er eneste mulighet for å trene det) Kan hende hun trener litt lydighet også, har bare fått med meg de tingene jeg ramset opp over her. Før vi fikk hund, fikk jeg og min familie gå tur med hennes eldste tispe av og til. Virkelig koselig hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Jeg har ei toller tispe. Utrolig flott rase. Hviken oppdretter skal du kjøpe fra? Vi har tenkt å trene spor med vår og kanskje litt agility. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar