Gå til innhold
Hundesonen.no

Nsdtr bøker på norsk

Betty

Recommended Posts

Er det noen som vet om noen av disse bøkene: The Love of Tollers - Douglas Coldwell, A Breed Apart - Gail MacMillan, The Nova Scotia Duck Tolling Retriever - Alison Strang and Gail MacMillan - finnes på norsk eller dansk? Jeg klarer jo fint å lese på engelsk, men vil helst ha en mer lettlest variant :wub: .

(og er det ellers noen som vet om noen bra retrieverbøker så er det bare å si ifra altså :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt deg retriever nå? :P

Ja det har vi planlagt lenge. Holder på å kontakte oppdrettere nå, og om alt går etter planen så får vi en tollervalp i hus på vårparten/sommeren til neste år :P .

Takk for forslag wesminster. Har notert det ned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elisabeth,

Jeg er selv en tollerentusiast og skal hente valpen 23. juni. :P

Jeg har to bøker, men dessverre så er begge på engelsk. Føler jeg har søkt her og der på nettet, men har ikke klart å finne noen på norsk. :P

www.saxo.dk så er det en dansk bok om tolleren av Anne Marie Henriksen. Har hørt den skal være bra.

Men om du finner noe annet, så gi gjerne beskjed :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Takk for tipset :P . Skal sjekke det ut. Det blir vel til at jeg bestiller noen bøker på engelsk, pluss den danske. Finner jeg noe annet så kan jeg sende en pm :P . Heldig du er som får tollervalp i sommer. De er så utrolig flotte og herlige vesen.

Så morro! :P

Ja jeg gleder meg vilt :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...