Henriette Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 vi har med en hel flokk vi skal stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Jeg og Mini kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velvet86 Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 meg og min kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 21. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2006 hvordan gikk det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 21. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2006 Her er vi såååååå stolt:):P Donny gikk det ikke bra med... Men Doffen derimot, DEN nydelige krittiken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Her er vi såååååå stolt:);) Donny gikk det ikke bra med... Men Doffen derimot, DEN nydelige krittiken Ser du selv hva som mangler i innlegget eller? kan ikke skryte over god kritikk uten å legge den ut! Fikk han plasring og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 22. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Fikk 1 men pga ferge streik så gikk vi glipp av gruppa Krittiken:) Kjempe søt hann hund. Godt hode og uttrykk, bra hals, meget bra overlinje. Fine poter. Blank og fin pels. Beveger seg spenstig, bra driv for alderen. Meget bra fremvist. Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar