Gå til innhold
Hundesonen.no

Gaalaasbanen 24 og 25 juni


Miko

Recommended Posts

Noen som skal stille på Gaalaasbanen 24 og 25 juni (Norsk Miniatyrhund Klubb) ?

Har endelig klart å lure mamma til å melde på begge dager :P:P

Vi skal være der fra fredag til søndag, gleder meg :wub::P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved Hedmark, forbi Vikingskipet, nær Brumunddal, tror jeg :P:P

Det ligger uti Furnes :P Ikke langt fra hverken Hamar eller Dala :wub:

Skolen pleier å ha fotball turneringer der, hehe. Furnes fotball trener også der, og det må vel egentlig være et ideelt sted for en hundeutstilling, når jeg tenker meg om..

Nå er ikke jeg veldig kjent oppi der, men for å komme dit fra E6, så tar du av ved Nydal, og ned til høyre. Følg veien forbi skolen(min skole! :P), og så tror jeg det er ganske greit å komme seg fram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå har jeg endelig fått skrivd inn kritikkene fra helgens utstilling på pc'en, så da må jeg jo legge ut resultatene her :P

På lørdagen gikk det jo ikke bra da.

Miko var kjempe flink, men dommeren hadde vist dårlig tid å jeg rakk ikke engang å stille han opp :D

Det var bare full fart rundt å ut med blå sløyfe.

Kritikken var jo heller ikke så bra...

Her kommer den:

Dommer: Tino Pehar.

13 months. Correct size and proposion. Typical head.

Correckt bite. Could have flatter topline, slight open angulation in front. In movement he is a littel narrow in front and could have a little longer steps.

På søndagen hadde jeg ingen forventninger.

Å Miko liker ikke "store menn" å dommeren den dagen var litt "stor".

Men Miko fikk 1JK, 1JKK, HP, 2VK, CK, og 5BHK.

Det hadde jeg ikke trodd, å tenk at han slo flere championhanner ;)

Det var åsså påmeldt 21 papilloner den dagen, så er ganske stolt :P :P

Kritikken i dag var mye bedre, å jeg er mye mere enig med det som står der enn på den jeg fikk dagen før.

Her kommer den:

Dommer: Zoran Brancowic

Good size. Nice and Typical head. Good eyes and ears.

Strong neck. Good up and low line. Good set tail.

Well developt chest. A littel bit loos in elbows.

Is - west feet. In action a littel bit close behind.

Typical coat, colour and temper.

Var åsså med i Barn og hund / Junior handlig med Bailar bare for treningens skyld.

Han er jo enda for ung til valpeshow.

Han var sååå flink, å kikket på meg hele tiden, han er en drøm å gå med :P

På lørdagen fikk vi ikke plassering, på søndagen kom vi på 4 plass, hihi :P

Premie bilde av Miko :P :

i197359413_46808.jpg

Å et par bilder av Bailar fra vi var i ringen:

Lørdag:

i199036824_30744.jpg

Se sååå søt da :P :

%7Boption%7Dhttp://pic.piczo.com/img/i200959756_19215.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bra resultat på Søndagen da :D

Hvor mange var det med i Barn og hund :P `?

Takk :P

Det var med ganske mange i Barn og hund.

På lørdagen var det 10-11 tror jeg å på søndagen var det sikkert 15, men er ikke helt sikker...

;):P Så flinke dere har vært i helgen. Søndagens reultater er bare så bra. Det er vel fortjent. Miko og Bailar er så søte :P

Så gratulerer og lykke til videre i ringen :P :love2:

Hilsen ann Sissel og hundene

Tusen Takk :P:P

*dobbeltinnlegg* mod. Yakine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...