Gå til innhold
Hundesonen.no

Fine biler!


icebluelagoon

Recommended Posts

Bobler blir man lei av å kjøre rund i gitt, da man må sitte å tørke dugg eller is hele tiden pga mangel av varmeapparat. hehe.

Ellers er det vel kanskje S6'n eller Bmw 525'n jeg savner mest av bilene jeg har hatt tror jeg, men drømmebilen er nok en sånn en:

Range_Rover.jpg

Eller evnt en liten Mini. Eller en BMW 320... eller en tøff annen bil... Alt annet en min Kjære Krokanrull iallefall! (type rustete hvit golf)

Yapp, jeg liker biler ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen vi har selvfølgelig drømmebilen, er fornøyd med å kjøre tyskerkjerre. Vår A4 TDIQ (MTM) S-line:

Så godt som ferdig "håra opp"

main_1064992856442ec95a456de.jpg

Før vi satte på KW senkesett, OZ Opera 20", kromspeil, øyelokk, hvite pærer osv:

main_12600624164356454b4b8a3.jpg

Dodge Viper, snerten kjerre til rundt 800-900.000:

enlarge_1.jpg

Dodge Ram SRT-10, her snakker vi 6,5 liter V10 Viper motor! Det verste er at de koster ikke så himla mye, registrert som lastebil (over 3500 kg) snakker vi om 499.000 og registrert som varebil (under 3500 kg) så ligger den på 399.000. Kanskje jeg skal ta lliten-lastebillappen?

srt-10_design_technology.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig der jeg elsker BMW de er rå tøffe hverfall knall styla. Så elsker jeg de svarte stasjons vognene, skal ha oss det når det kommer unger her :angry:

Nainai, knallstyla funker ikke. Altfor my plastikk er ikke pent!

Ta en titt her inne BMW M Sport De bilene er fine :wub: (Nå er jeg kanskje litt inhabil her da men... :rolleyes: hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil blir for useriøst for meg, no affence mot de som synes det er gøy. Jeg synes det er drittkjedelig å stå i kø i timesvis for å komme inn, se på alt-for-mye-styla BMW'er, grønne granadaer og blonde babes som trøkker puppene sine oppi nypolerte biler mens de kliner tyggisen sin i grillen min. Visst er det populært, det er jo en millionbedrift med faste ansatte, men deres useriøsitet og fokus på damer i stedet for biler gjør at jeg ikke gidder å dra rett og slett. De kårer til og med egen gatebil-babe :rolleyes:

Jeg har lyst til å komme rett inn uten å måtte stå i kø, få tid til å vaske bilen og stille den ut uten å måtte sette en 2,5 cm fra bilene på sidene. Se på flotte, stilrene biler uten grønne parklys og treffe folk på samme alder.

Det var dagens klagesang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange små pene sportsbiler og slikt, som jeg synes er fine å se på men som ikke passer mine behov. Min drømmebil må nemlig oppfylle følgende krav:

Krav til kjærlighetsbuss:

1. Plass til 2 stk. lama i liggende posisjon.

2. Plass til minst 2 stk. mynder av mellomstor størrelse.

3. Plass til meg og minst 1 stk. mannfolk.

4. ...Og itillegg ha plass til bagasje (For vi skal jo på biltur må vite).

5. Være bootdelicious (Noe som fikses med hjelp av spraymaling og kreativitet).

6. Kunne trekke hestehenger.

7. Være ca. brukbar på Norske, hullete, herlige landeveier vinterstid.

8. Ha en fornuftig pris (Hvilket betyr under.. tja skal vi si en halv mill?)

Folkevognbussen fra sent 60- og 70tall oppfyller mange av kravene.

Spesielt krav nr.5. Hippiebil nr.1. :P

VW lovebus:

http://www.maanedanseren.com/BILDER/lovebus1.jpg

http://www.maanedanseren.com/BILDER/lovebus2.jpg

http://www.maanedanseren.com/BILDER/lovebus3.jpg

Ford Excursion er fin:

http://www.maanedanseren.com/BILDER/loveexcursion.jpg

Også liker jeg slike som denne. Normale, lamavennlige biler for normale lamavennlige mennesker. Toyota Hiace f.eks:

http://www.maanedanseren.com/BILDER/lovehiace.jpg

Pajero er også fin (Svigers har en helt ny en *sikle på tastaturet*)

http://www.maanedanseren.com/BILDER/lovepajero.jpg

Bilen vi har nå, ikke så værst å se på eller å kjøre, men selvsagt upraktisk.

Kebabtralla, slik en kebabtralle skal være. Svart, senka, sota vinduer og søte felger.

kebabtralla.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil blir for useriøst for meg, no affence mot de som synes det er gøy. Jeg synes det er drittkjedelig å stå i kø i timesvis for å komme inn, se på alt-for-mye-styla BMW'er, grønne granadaer og blonde babes som trøkker puppene sine oppi nypolerte biler mens de kliner tyggisen sin i grillen min. Visst er det populært, det er jo en millionbedrift med faste ansatte, men deres useriøsitet og fokus på damer i stedet for biler gjør at jeg ikke gidder å dra rett og slett. De kårer til og med egen gatebil-babe :rolleyes:

Jeg har lyst til å komme rett inn uten å måtte stå i kø, få tid til å vaske bilen og stille den ut uten å måtte sette en 2,5 cm fra bilene på sidene. Se på flotte, stilrene biler uten grønne parklys og treffe folk på samme alder.

Det var dagens klagesang :P

Før var jeg en fast tilhenger på alle gatebiltreffene. De siste åra har det biltt dyrt, stort og ekkelt. Liker det ikke i det heletatt. Det virker som om de bare prøver å presse mest mulig penger ut av oss.

MEN - jeg har funnet et annet treff! :P Her har jeg vært de 3 siste åra og trives kjempegodt! Du får ikke stilt bilen hvis den ikke er japansk, men hva gjør det når alle som vil får kjøre på bane og det kommer bare ihugga bilentusiaster, er billig og samme sted som gatebil. Samme sponsorer også.

Gå hit hvis du vil lese mer: http://www.japsetreff.no/ B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://hyperinzerce.cz/inz/143032.jpg

Å, jeg ønsker meg en rød Calibra! De er så nydelige. Vi kjørte bak en fin på vei til gatebil for to år siden. Den var lekker altså!

Er det forresten noen andre enn meg som skal på gatebil til søndag?

Jeg var der lørdag og søndag

Gatebil blir for useriøst for meg, no affence mot de som synes det er gøy. Jeg synes det er drittkjedelig å stå i kø i timesvis for å komme inn, se på alt-for-mye-styla BMW'er, grønne granadaer og blonde babes som trøkker puppene sine oppi nypolerte biler mens de kliner tyggisen sin i grillen min. Visst er det populært, det er jo en millionbedrift med faste ansatte, men deres useriøsitet og fokus på damer i stedet for biler gjør at jeg ikke gidder å dra rett og slett. De kårer til og med egen gatebil-babe :rolleyes:

Jeg har lyst til å komme rett inn uten å måtte stå i kø, få tid til å vaske bilen og stille den ut uten å måtte sette en 2,5 cm fra bilene på sidene. Se på flotte, stilrene biler uten grønne parklys og treffe folk på samme alder.

Det var dagens klagesang :D

Er ikke så begeistra for gatebil selv jeg, for hater babe og alt det der som blir for falskt. Er nesten mer fokus på babene enn bilene til tider. (må si jeg hater alle sånn fake jenter). Naturlig er vel best. Må ikke være tynn med store pupper som blir pressa ut, og most på bilene.

Men må jo være me for å passe på typen ;) så da holder vi oss langt unna babene (som er så fake som det går an å bli), og ser heller på bilene...

Sto ikke i kø i det heltatt vi da. Er værre på rudskogtreffet om sommern, når man skal hjem igjen ;)

Men charlotte, det du sier er så veldig rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PIC_0011400x300.jpg

Ikke akkurat drømmebilen men en bil jeg synes er ganske fin. Det er typen sin.

Volvo 740 med 940 front. 90modell, Cosmo styling, senket, og Brock b1 felger. Og litt møkkete på bildet :D

En kamerat av typen som har tatt bildet.

Ellers så har jeg ingen drømmebil liksom, vet ikke hvilken bil jeg vil ha jeg.

Kunne godt tenkt meg en v70 eller 740 eller 940. Opel Vectra er heller ingen dum bil.

Audien til charlotte så jo ikke dum ut i det hele tatt ;)

Det finnes mange fine biler ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. Ja her kommer jeg og Monika med "våre" Volvoer! :D

Jeg har vel heller ingen spesiell drømmebil. Liker jo Volvo da.. 940, V70, V50, S60 osv. :rolleyes:

Bilde av typen sin 940: http://i6.photobucket.com/albums/y232/maxima05/940_mix4.jpg

Gammelt bilde, bilen er under "oppussing" nå. Aner ikke alt han har gjort/driver å fikser. Men ihvertfall Hällsjö styling, nye dempere, nytt effektanlegg, dumpventil, chip (nå er kjerra oppe i 240 hester). Tjaaa, sikkert enda mere, men som sagt, jeg har ikke helt kontroll på hva han driver med uti garasjen vår.

Og ikke for å herme Monika, men jeg liker også Vectra! Hihi.. En kompis har det, har alltid syntes den har vært fin og sånn, men jeg ble skikkelig hekta i den etter jeg var pilot med den bilen på en fest.

Åsså må jeg avslutte med golf.. Jeg digger rett og slett 4'er golf jeg :rolleyes: En liten søt bil, hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...