Gå til innhold
Hundesonen.no

Innbydelse til ball. (Nå med bilder)


Roger

Recommended Posts

Jaok, Vala er en god kandidat hun og, får vel innrømme det.. (Selv om elskerinner uansett alder fortsatt er mer ukomplisert og avslappende :closedeyes: ) Hun er sprudlende - ingen tvil. Sett hu en uke på AG banen så :(

Heia Vala og! :)

Takker frøken ;P Men altså, bildet ditt var en super pr for deg! Dessuten, vi ag frelste må jo heie på hverandre!! Så da får du også min stemme!

Herregud, dette ender med innavl.. Sonen innavl til slutt.

Æsj, neida, ikke noe innavl her igården!

Da må vi opprette "Kjærlighetsonen" eller noe... :P

DET var kveldens ide det! Det burde kanskje bety at man kunne fått inn noen menn også. Jeg trekker herved tilbake alle stemmer jeg har gitt ut iløpet av kvelden og satser alle på "kjærlighetssonen"!!

Jeg har fra sikre kilder at Espen liker stavangerdialekten.... rulle litt ekstra på r'ene sine....

Og Aya da.... Jeg syns jeg kan få gi typen din kjærlighetsgaver om jeg ønsker det!

Silje.... har jeg fortalt deg at jeg vokste opp i Stavanger? *smile lurt og sparker deg ned fra tronen*

Høre om noen vil sende den på tv eller? :(

Hva med sonen nett-tv?

Jakten på sonenkjærligheten? Jeg stiller opp som programleder ^^

Pøkk, JEG ville være programleder.. tror dette må ha noe med ag igjen jeg.. konkurranseinstinktet slår til. Vil ha det alle andre har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar
Guest Gråtass
...en avogpåmann?? :)

Ja har du ikke lest min og 2ne sin definisjon av avogpåmann/kjærste i alt mulig tråden, ca 30 sider siden. Før helga hvor vi skulle drukne våre sorger i vin (mest jeg siden 2ne ikke drikker vin) og Nirm ble misunnelig.. Følger du ikke med eller, mann!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker frøken ;P Men altså, bildet ditt var en super pr for deg! Dessuten, vi ag frelste må jo heie på hverandre! Så da får du også min stemme!

Kanskje jeg heller blir hun som legger ut bilder for å få PR - tviler på at det hjelper noe særlig, og så ender jeg opp som Lene Alexandra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har du ikke lest min og 2ne sin definisjon av avogpåmann/kjærste i alt mulig tråden, ca 30 sider siden. Før helga hvor vi skulle drukne våre sorger i vin (mest jeg siden 2ne ikke drikker vin) og Nirm ble misunnelig.. Følger du ikke med eller, mann!?

Oh, kan vi få en liten "up to date" her? Jeg har ikke fått denne definisjonen med meg og har veldig lyst til å vite dette..

Ps. hvor kan jeg finne en sånn praktisk kar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fra sikre kilder at Espen liker stavangerdialekten.... rulle litt ekstra på r'ene sine....

Og Aya da.... Jeg syns jeg kan få gi typen din kjærlighetsgaver om jeg ønsker det!

Og jeg fortsetter å gjemme de.. Kan du ikke i det minste gi han en BRA kjærlighetsgave? Ikke "Velkommen til *******, reklame-dvd utsendt av S. Atan A/S"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Altså en avogpåkjærste er en man har ett forhold med uten å være sammen med fordi dfe stadigvekk får hetta og må ut i verden og realisere seg selv. Ergo er han på når han er tilstede og av når han er vekk og da har man i utgangspunktet ingen forpliktelse. Dette er den sorgløse og enkle varianten. Har man en avogpåmann som meg, er ting litt mere komplisert for da har man vært i ett ekteskapelig forhold som man går ut av uten å miste forpliktelsene.. Enkelt sagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså en avogpåkjærste er en man har ett forhold med uten å være sammen med fordi dfe stadigvekk får hetta og må ut i verden og realisere seg selv. Ergo er han på når han er tilstede og av når han er vekk og da har man i utgangspunktet ingen forpliktelse. Dette er den sorgløse og enkle varianten. Har man en avogpåmann som meg, er ting litt mere komplisert for da har man vært i ett ekteskapelig forhold som man går ut av uten å miste forpliktelsene.. Enkelt sagt..

Hvordan er det egentlig å ha en avogpåmann? Er det mest bra eller mest ikkesåbra? Jeg får avogpåmann til sommeren nemlig. Bare at jeg heller ikke mister forpliktelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså en avogpåkjærste er en man har ett forhold med uten å være sammen med fordi dfe stadigvekk får hetta og må ut i verden og realisere seg selv. Ergo er han på når han er tilstede og av når han er vekk og da har man i utgangspunktet ingen forpliktelse. Dette er den sorgløse og enkle varianten. Har man en avogpåmann som meg, er ting litt mere komplisert for da har man vært i ett ekteskapelig forhold som man går ut av uten å miste forpliktelsene.. Enkelt sagt..

Men altså, når de da er ute i verden og realiserer seg selv, medfører dette at de fremdeles er tro. Eller er det da fritt frem på begge sider? Og hvis kan dette da være den sorgløse varianten hvis man føler at man "kjemper" mot andre?

Og den avogpåmannen, tror jeg har vært der jeg.. Men det tok slutt tilslutt.. og var defintivit ikke noe jeg vil forsøke å argumentere under den sorgløse varianten nei, hihi.. Men så mente du/dere heller ikke at "han" skulle plasseres der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Hvordan er det egentlig å ha en avogpåmann? Er det mest bra eller mest ikkesåbra? Jeg får avogpåmann til sommeren nemlig. Bare at jeg heller ikke mister forpliktelsene.

Det er komplisert.. Men for meg var det i starten pyton, så ble det ok og nå er det egentlig ganske bra. Fordeler og ulemper ved alt. Men jeg håper og tror at siden avogpåmannen er så veldig på for tiden at vi blir bare på igjen etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er komplisert.. Men for meg var det i starten pyton, så ble det ok og nå er det egentlig ganske bra. Fordeler og ulemper ved alt. Men jeg håper og tror at siden avogpåmannen er så veldig på for tiden at vi blir bare på igjen etterhvert..

Kan være jeg som misforstår her.. men kanskje du og Aya snakker om to forskjellige ting her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Men altså, når de da er ute i verden og realiserer seg selv, medfører dette at de fremdeles er tro. Eller er det da fritt frem på begge sider? Og hvis kan dette da være den sorgløse varianten hvis man føler at man "kjemper" mot andre?

noen ganger er det sannhet i dette; ignorance is a bliss.

Vala: Neida jeg skjønnte hva Aya mente, men det finns flere muligheter. Dette vet du vel fra hundetrening *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den som lurte veldig langt tilbake i tråden her før den forsvant off topic så endte ballet med at jeg og en vennine som het silje satt og drikk og rimelig dritings rimelig fort.

Pinen ble bare lengere og lengere men vi kom oss hjem igjen til slutt. Så var ingen lykkelig slutt på den historien.

Nå har jeg og astrid derimot holdt hverandre våkene flere netter og ser ut som et kan bli en lykkelig begynnelse på den historien på et mørkt kino lokale i oslo en lørdags kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den som lurte veldig langt tilbake i tråden her før den forsvant off topic så endte ballet med at jeg og en vennine som het silje satt og drikk og rimelig dritings rimelig fort.

Pinen ble bare lengere og lengere men vi kom oss hjem igjen til slutt. Så var ingen lykkelig slutt på den historien.

Nå har jeg og astrid derimot holdt hverandre våkene flere netter og ser ut som et kan bli en lykkelig begynnelse på den historien på et mørkt kino lokale i oslo en lørdags kveld :(

Da foreslår jeg at dere sover natt til lørdag, så det faktisk blir en koselig kinodate istedetfor 2 som sitter og sover i en kinosal fordi de lider av akutt mangel på søvn (jepp, been there, done that)

En av og på mann/kjærste (jeg veit ikke om forskjellen er så stor? Vi har rett nok ikke vært gift - mest fordi jeg er så bitter og inneslutta at jeg har nevnt at gift er noe man tar og ikke noe man blir sikkert en million ganger - men vi har hatt et forhold i straks 7 år.. Og bare de 2 siste årene har vært av og på), er kjekk å ha når man ikke orker å bli sjekka opp eller sjekke opp noen. Når man blir så gammel som meg, får man nemlig bare tilbud av to typer "menn" (gåseøynene forklarer seg selv snart)

1) halvgamle (dvs på min alder og oppover - 35 til 55 år) som plutselig har innsett at de ønsker seg familie, helst igår.. De bruker sånn omtrent et kvarter på forelske seg i deg - til tross for at sånt aldri egentlig har vært et tema - en dag på å vite at du er den eneste rette for de, og 3 dager på å fri.. Da har man gjerne ikke møtt hverandre engang..

2) smågutter (derav gåseøynene) som har hørt at damer i 30års alderen er så desperate at de er med på hva som helst, og dessuten villig vekk gir gode råd om hvordan man blir en bedre elsker. Den yngste jeg har fått et sånt "once in a lifetime"-tilbud av, var 16 år - og han syns ikke det var problematisk i det hele tatt at jeg hadde en sønn som var 4 år yngre enn han bare :rolleyes:

*kremt* Det er kanskje åpenbart at jeg ikke har noe på en kjærlighetssone å gjøre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) halvgamle (dvs på min alder og oppover - 35 til 55 år) som plutselig har innsett at de ønsker seg familie, helst igår.. De bruker sånn omtrent et kvarter på forelske seg i deg - til tross for at sånt aldri egentlig har vært et tema - en dag på å vite at du er den eneste rette for de, og 3 dager på å fri.. Da har man gjerne ikke møtt hverandre engang..

Dine halvgamle begynner hvertfall på din alder - jeg får gjerne de som er fra 35 og oppover til 55, jeg også. (Til info er jeg selv 21..) Sorry mac, men jeg har virkelig ikke noe behov for en mann som har barn på samme alder som meg, en trygg økonomi er ikke så viktig at jeg trenger å leve av noen som allerede er pensjonist, og jeg har allerede en pappa. *Få ut frustrasjon*

Ellers er det veldig søtt at kjærligheten blomstrer på sonen - om noen år har vi nok et eget juniorhandlingslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har du ikke lest min og 2ne sin definisjon av avogpåmann/kjærste i alt mulig tråden, ca 30 sider siden. Før helga hvor vi skulle drukne våre sorger i vin (mest jeg siden 2ne ikke drikker vin) og Nirm ble misunnelig.. Følger du ikke med eller, mann!?

Altså en avogpåkjærste er en man har ett forhold med uten å være sammen med fordi dfe stadigvekk får hetta og må ut i verden og realisere seg selv. Ergo er han på når han er tilstede og av når han er vekk og da har man i utgangspunktet ingen forpliktelse. Dette er den sorgløse og enkle varianten. Har man en avogpåmann som meg, er ting litt mere komplisert for da har man vært i ett ekteskapelig forhold som man går ut av uten å miste forpliktelsene.. Enkelt sagt..

*ønske* av og på kjæreste hadde vært tingen. For hvem holder vell ut med meg og min treningiver :rolleyes: Skulle hatt en som kom innom dem få dagene jeg ikke har treningsvilje eller finner ut at bikkjene trenger hvile.

Jeg jobber jo hardt for å realisere mine drømmer om ett NM/NM tittel!

2) smågutter (derav gåseøynene) som har hørt at damer i 30års alderen er så desperate at de er med på hva som helst, og dessuten villig vekk gir gode råd om hvordan man blir en bedre elsker. Den yngste jeg har fått et sånt "once in a lifetime"-tilbud av, var 16 år - og han syns ikke det var problematisk i det hele tatt at jeg hadde en sønn som var 4 år yngre enn han bare :rolleyes:

*kremt* Det er kanskje åpenbart at jeg ikke har noe på en kjærlighetssone å gjøre? :)

Gud jeg begynner virkelig å nærme meg den 30års grensen nå. Kankje noen kommer med noen slibrige tilbud til meg også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en avogpåkjæreste. Men jeg skal bestemme når han er av og når han er på...

Er det virkelig bare jeg som har skjønt at menn er så ***** primitive at det ikke går an med bare påkjærester?

Da må du finne en litt yngre enn, tror jeg? Ta de gjerne rett fra moren, liksom, disse omplasseringsmennene (dvs de som har vært i et lengre forhold før og begynner å bli så voksne som en mann kan bli) er gjerne like sære som vi er, og hold de under streng kontroll.. Jeg snakker positiv straff og lederskapsteorier her - de skal ikke tørre å gjøre noe annet enn det de får beskjed om (da blir de gjerne svært takknemlige for den lille positive forsterkninga de får og).

- Og jeg lever fortsatt med et ørlite håp om at det går an å få en "bare på"-kjærste jeg.. Jeg har hørt at det finnes søte, greie gutter det går an å leve med - dessverre er de opptatt, det ligger litt i sakens natur, tror jeg? Man ville jo ikke visst at de var søte og greie gutter om ikke dama dems sa det, ikke sant?

Dine halvgamle begynner hvertfall på din alder - jeg får gjerne de som er fra 35 og oppover til 55, jeg også. (Til info er jeg selv 21..) Sorry mac, men jeg har virkelig ikke noe behov for en mann som har barn på samme alder som meg, en trygg økonomi er ikke så viktig at jeg trenger å leve av noen som allerede er pensjonist, og jeg har allerede en pappa. *Få ut frustrasjon*

Øyh! En ting er at JEG sier jeg er halvgammel, DU får ikke lov! hehe :(

Alle ungjenter ønsker seg en eldre mann med hus, bil og ordnet økonomi, vel? Gjerne en som er helgepappa eller deltidspappa i tillegg, sånn at man kan "kose" seg med andres uoppdragne drittunger annenhver helg/uke?

(Mine barn er selvsag veloppdragne, til tross for karakteristikken over her *kremt*)

*ønske* av og på kjæreste hadde vært tingen. For hvem holder vell ut med meg og min treningiver :rolleyes: Skulle hatt en som kom innom dem få dagene jeg ikke har treningsvilje eller finner ut at bikkjene trenger hvile.

Jeg jobber jo hardt for å realisere mine drømmer om ett NM/NM tittel!

Gud jeg begynner virkelig å nærme meg den 30års grensen nå. Kankje noen kommer med noen slibrige tilbud til meg også :)

Gutter er brukandes til kun en ting, og selv til det trenger de litt opplæring og veiledning :glare: Det burde jo ikke være umulig å få sånne tilbud, det er jo bare å si at du ikke er ute etter noe forpliktende det, så popper det nok opp noen slibrige tilbud her og der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm... det slår meg at jeg allerede har passert den alderen der man får slibrige tilbud...

¨

Hilsen Metusalem... :glare:

*Flire*

Jeg skjønte hva du mente og Gråtass! (her har vi sonisene som kan snakke i koder, du!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm... det slår meg at jeg allerede har passert den alderen der man får slibrige tilbud...

¨

Hilsen Metusalem... :glare:

Trøste masse, men du kan ikke være han vettu, det er jo hannkjønn. Og forøvrig holder du deg usedvanlig godt til å være over 900 år gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
    • Hei, Av ren nyskjerrighet kan man blande en tispe kanindachs med en hann dvergdachs dersom begge er friske og har ingen skjulte sykdommer?    Vil det oppstå komplikasjoner eller hvordan er det? Si hun blir max 5 kg og han blir max 7,5 kg
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...