Gå til innhold
Hundesonen.no

Innbydelse til ball. (Nå med bilder)


Roger

Recommended Posts

..hehe først og fremt komme seg ut døren og treffe folk i virkeligheten, det er først da man kan lære noen å kjenne slik de virkelig er.

Komme seg ut døren? Du mener at jeg skal løsrive meg fra denne alldeles fortryllende tasteverdenen her inne på sonen? Men det går jo ikke? Og virkelige folk? Har alle folka her inne en "ordentlig" identitet? Nei..det er for meg helt ukjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar
Komme seg ut døren? Du mener at jeg skal løsrive meg fra denne alldeles fortryllende tasteverdenen her inne på sonen? Men det går jo ikke? Og virkelige folk? Har alle folka her inne en "ordentlig" identitet? Nei..det er for meg helt ukjent :(

Uffda, tenke seg til at Pip har foreslått noe sånt! Neida, han mente nok bare at vi skulle hoppe på en eller annen datingside! Tross alt, sonen MÅ bestå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*weeee* endelig en som heier på meg! Jeg er forøvrig helt enig i beskrivelsen, "sprudlende og god musserende vin" :(

oooooog, ekstremt ledig!

Nåmmin, jeg heier på deg da frøken!

*heia heiaaaaaaaaa*

Jaok, Vala er en god kandidat hun og, får vel innrømme det.. (Selv om elskerinner uansett alder fortsatt er mer ukomplisert og avslappende :closedeyes: ) Hun er sprudlende - ingen tvil. Sett hu en uke på AG banen så :(

Heia Vala og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, tenke seg til at Pip har foreslått noe sånt! Neida, han mente nok bare at vi skulle hoppe på en eller annen datingside! Tross alt, sonen MÅ bestå :(

Ja, virkelig! Jeg kan ikke for mitt bare liv tenke meg at det finnes en verden der ute.. :)

Synes forresten jeg blir forbigått her nå. Jeg var jo en av de første til å heie på sonen som sjekkested her i stad..Synes virkelig jeg fortjener å bli vurdert da. Og jeg er ikke som en vin (vin er ikke godt), her snakker vi sterkere saker, type vodka :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dette ender med innavl.. Sonen innavl til slutt.

*Riste på hodet* Har du ikke hørt om linjeavl eller? Jeg heier på deg og jeg Peers:D Nevnte jeg at jeg var for flerkoneri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fra sikre kilder at Espen liker stavangerdialekten.... rulle litt ekstra på r'ene sine....

Og Aya da.... Jeg syns jeg kan få gi typen din kjærlighetsgaver om jeg ønsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høre om noen vil sende den på tv eller? :)

Hva med sonen nett-tv?

Jakten på sonenkjærligheten? Jeg stiller opp som programleder ^^

Jeg vil være den tragiske søkeren som alle ler av og snakker stygt om! Gjerne med merkelig hårsveis og ravende idiotiske ideer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være den tragiske søkeren som alle ler av og snakker stygt om! Gjerne med merkelig hårsveis og ravende idiotiske ideer!

Er det ikke den vi syntes synd på som alltid ender lykkelig?

(I hvertfall i eventyrene, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være den tragiske søkeren som alle ler av og snakker stygt om! Gjerne med merkelig hårsveis og ravende idiotiske ideer!

Du har ikke nok med min mann og din mann altså? Dersom ikke singel-status er et krav melder jeg og meg på! Jeg kan være den pripne, som ikke tar de andre jentenes grove spøker (eller rødmer over dem), og som aldri helt kommer på bølgelengde med noen.

Gråtass: Jeg er gjennomskuet *ler* (Du vet, bestefaren til Knott.. bla bla)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje ikke for ung til å være den som snakker dritt om alle de "gamle" og som alle himler med øynene over? :(

Jeg er glad jeg har en avogpåmann som er veldig på for tiden.. Dette begynner å bli skremmende, men at Aya er opptatt av linjeavl er jo ingen overraskelse :)

Har han av og på knapp og? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være noe aka den rette for Tor... :)

Men vi har jo barn sammen Silje, blir ikke det ... rart?

Det er derfor jeg kommer til å vinne kampen om alle husmødrenes sympati og stemmer, jeg sliter litt mer med fjortissjente stemmene! Der tror jeg faktisk PIP kan vinne mere! Så jeg syns han også skal melde seg om kandidat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
    • Hei, Av ren nyskjerrighet kan man blande en tispe kanindachs med en hann dvergdachs dersom begge er friske og har ingen skjulte sykdommer?    Vil det oppstå komplikasjoner eller hvordan er det? Si hun blir max 5 kg og han blir max 7,5 kg
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...