Gå til innhold
Hundesonen.no

Flere hundeeiere som er gravide?

Anjalef

Recommended Posts

Da jeg var gravid drømte jeg en natt at jeg fikk et kull valper... :angry:

Hahaha *ler* Mye merkelig som kommer frem på et hundeforum! Jeg er da ikke gravid (og har ingen planer om det i nærmeste fremtid heller- bank i bordet), men vil gjerne ønske dere all verdens hell og lykke med på veien! Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha. Det hadde vært koselig, men første gang jeg var gravid med hund er 22 år siden. Ble fort alene med baby og hund! Andre gangen er 12 år siden. Neste hund og neste barn og jammen ble jeg alene igjen! Nå har jeg tredje hund, men er ikke gravid, men alene er jeg! Med barn og hund. Det er bare koselig med både barn og hund. Ikke fullt så heldig med menn :angry: . Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha *ler* Mye merkelig som kommer frem på et hundeforum! Jeg er da ikke gravid (og har ingen planer om det i nærmeste fremtid heller- bank i bordet), men vil gjerne ønske dere all verdens hell og lykke med på veien! Gratulerer så mye!

men, jeg som trodde vi hadde noe spesiellt sammen?

*grine inni seg, stille*

jeg er glad utenpå, men du knuste mitt glass.

sjelen min renner ut.

jeg er her, på min plass.

men, seriøst: gratulerer med unge på vei!

jeg liker unger veldig godt, men jeg har ikke enda møtt en dame jeg vil ha unge med.

videre, er jeg et par år for tidlig ute enda, for å få unge..

men, ja :-) grattis, på forskudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med avkom på vei til begge to :P

Jeg er heldigvis ikke gravid, men har vært det tre ganger og hatt hund hele tiden.

Har tre små jenter på 2, 3 og 6 :icon_redface: Gubbe, valp, kanin og hest hører også med til kalaset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da ikke gravid (og har ingen planer om det i nærmeste fremtid heller- bank i bordet

:P Og jeg som hadde håpet på å bli tante snart...! :P Hihihi

jeg liker unger veldig godt, men jeg har ikke enda møtt en dame jeg vil ha unge med.

Det er jo fordi du ikke har møtt meg enda det...! :icon_redface::rolleyes:

Men fra spøk til Halvor, grattis til dere og jeg FORVENTER bildespam så alle vi andre kan bli bebis-syke! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fra spøk til Halvor, grattis til dere og jeg FORVENTER bildespam så alle vi andre kan bli bebis-syke! :P

Jeg kommer iallefall ikke til å bomardere dere med bilder nei... :icon_redface:

Klarer nok ikke å holde meg nei! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er ikke grvid men har vært det to ganger(sist for 7 år siden) men gratulere til dere som venter småfolk og kos dere masse med beibiene, det er noe dritt når de blir støre og stor i kjeften(men her har vi drept det i startfasen hos dem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er! :P Har termin 19. oktober jeg da! :P (Tror det har vært en kald vinter... :icon_redface: )

Og jeg vet hva det blir... :P Er litt stolt her jeg sitter, kaller meg nesten reservebestemor, jeg var den første som fikk vite den store nyheten! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg vet hva det blir... :P Er litt stolt her jeg sitter, kaller meg nesten reservebestemor, jeg var den første som fikk vite den store nyheten! :icon_redface:

:P :P Og strengt tatt, så masa du jo på meg så mye at jeg måtte ta en test tilslutt... :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...