-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Lurer på hvorfor kjettinglenker har gått av moten. Lett etter og bare funnet en kjip, for lang, med nylonhåndtak. De er utrolig praktiske når en har villstyring. Ikke kan de tygges istykker, og med den deilige tyngden kjenner en hundens bevegelser umiddelbart, om en ikke ser på den. Når ble de avlegs? Ønsker meg en tykk og tung kort en med lærhåndtak.
-
Lundqvist sitt er veldig bra. Tror også Kjersti sitt i Dyreatferdssenteret er godt, lenge siden jeg høret på det, men det er oppegående folk der så regner med det
-
Takk 🥰 Han er egentlig alt jeg har bedt om i en hund. Og som alltid blir det nok jeg som er begrensningen for hva vi kan få til, og ikke han. Han har nok allerede sjarmert oss såpass at han får viljen sin ofte 🙈 Han er utrolig morsom, søt og kreativ, så når han kneker seg innpå oss i sofaen når vi egentlig vil ha fred, så blir det fort til at han får kos for han er så søt 😅
-
Jeg vil si av og på de siste dagene. Jeg leste opp om analkjertler. Jeg får bare følge med, og ta tur til dyrlege om det fortsetter.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar