Gå til innhold
Hundesonen.no

Briste eller bære!1 forsøk-hjemmesiden min!


MyPapillon

Recommended Posts

Heisann,vet ikke om dette virker,men nå har jeg drøyd så lenge med det at det får bære eller briste,det er ikke ferdig,men må høre hva som er bra eller ikke,er dessverre ikke så inni data,så dette er så langt jeg har kommet...

På forhånd takk for at du tar en titt,hilsen Vilde

http://www.freewebs.com/vildeslittlechampion/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette kan bli en veldig bra side :) Litt vanskelig å si så mye før du er ferdig. Men jeg kan si en ting. Det er at jeg synes at musikk på hjemmesider er ganske irriterende :rolleyes: Så jeg ville tatt dette vekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

Heisann,vet ikke om dette virker,men nå har jeg drøyd så lenge med det at det får bære eller briste,det er ikke ferdig,men må høre hva som er bra eller ikke,er dessverre ikke så inni data,så dette er så langt jeg har kommet...

På forhånd takk for at du tar en titt,hilsen Vilde

http://www.freewebs.com/vildeslittlechampion/

Artig vri :) Jeg syntes at sommerfuglene var distraherende og så savnet jeg en presentasjon av både eier og hund :) Stå på, dette blir bra.

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere som har kikket inn på siden min,ja skal fjerne den musikken,dette med hjemmesidelaging er helt nytt for meg,og måtte bare prøve meg fram,det gjelder også sommerfuglene,men må ha dem med et sted,siden det er en rød tråd for Papillon,som betyr sommerfugl på fransk...

Kanskje jeg må be om litt assistanse for å bli ferdig med siden min...

Og presentasjon kommer,må bare få valpen hjem først,og få tatt litt bilder så kommer vi i boka vi også...

Takk for allt av input ,trenger mye av det.

Vilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette var en fin start!

Det blir spennende å se hvordan siden din blir etterhvert.

Det oppsettet har jeg ikke sett før, om du får til å midtstille det blir det kanskje ennda penere, men om det ikke går så får det heller være :P

Om det er noe spesielt som du lurer på så kan du sikkert spørre her på Sonen, her er det mange kunnskapsrike folk som sikkert er villige til å hjelpe deg :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...