Gå til innhold
Hundesonen.no

Snob-Zone's Seductor de Salsa (Ozzy)

kit

Recommended Posts

Skrevet

Hentet hjem valpen min i dag, en papillon gutt på 2mnd :)

En kjempevakker og sjarmerende hårdott! Har allerede funnet seg fint til rette her..løper rundt med hundebein og bamse i munnen sin :)

Hentet ham i Sør-Aurdal, på kennel Snob-Zone :) Tok sirka 3timer å kjøre hjem, gikk kjempefint og Salsa sov nesten hele tiden..syntes vindusviskerne var litt spennende da :D

Bilder jeg tok av ham i stad (:

salsa6.jpgsalsa5.jpgsalsa4.jpg

Skrevet

Han er kjempe nydlig :)

Det er noen "baby-bilder" av han på tråden til Bailar som åsså er her inne på "Din hund" :)

Skrevet

Hentet hjem valpen min i dag, en papillon gutt på 2mnd :P

En kjempevakker og sjarmerende hårdott! Har allerede funnet seg fint til rette her..løper rundt med hundebein og bamse i munnen sin :P

Hentet ham i Sør-Aurdal, på kennel Snob-Zone :) Tok sirka 3timer å kjøre hjem, gikk kjempefint og Salsa sov nesten hele tiden..syntes vindusviskerne var litt spennende da :)

Gratulerer med lille Salsa. Så søt han er. Det har kommet noen flotte hunder fra Snob-Zone. Kjenner godt storebroren hans, Miko. Har også hilst på kullbroren, Bailar. Nydelige gutter begge to. Tenker Salsa havner i samme gate som sine brødre.

Vet at du ikke bror så langt fra meg og håper jeg treffer dere en deg. :P

Skrevet

Gratulerer :)

Skal han hete Salsa til dagelig eller har du et annet navn til han?

Synes det er så fasinerende med disse stamtavle navnene, gleder meg til jeg skal gi kullene mine slike lange navn :)

Skrevet

noen flere bilder :icon_redface:

kaller ham Salsa, var det han var vant med, også syns jeg liksom at det passer :wub:

salsa9.jpg

salsa11.jpg

salsa8.jpg

salsa13.jpg

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...