Henriette Skrevet 14. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2006 trenger en litt spesiel handler... hehe nemli en Agility handler. er ikke så lett å finne men jeg prøver. Donny er lett å håndtere, men man må bruke stemma litt. Vil veldi gjerne gå selv men har ikke lov da jeg har kyssesyken... men kommer sikkert til å gå(selv om jeg kommer til å få bank) om jeg ikke finner noen som vil gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 14. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2006 Prøv å få noen du trener sammen med til å gå med han - agility handler om å være et team, så de må få litt tid til å jobbe seg opp som ekvipasje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 14. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2006 har 2 for hånden som muligens vil gjøre det.. som donny er veldi vandt med... og også 2 jeg skal spør som er flinke trenere og har drevet med dette lenge.. men har så lyst å gå selv også... var så smart å inivtere med samboer, ser han at jeg går med donny så blir han så sur... mener jeg kan skade meg selv nå når jeg er syk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar