Gå til innhold
Hundesonen.no

Oltedal 10. 0g 11. juni

Scarlet

Recommended Posts

Hvis noen kan trylle frem penger til meg og pels på hundene så kommer vi(her er de to hundene vi stiller i full røyting :) ) :P

Jeg kjenner noen som skal ned der med to bullmastiffer å stille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer kanskje ikke som noen bombe på deg Gunn, men jeg kommer jeg også

(er det forresten jeg som stiller en av valpene?)

Det kom nok ikke som en bombe nei :icon_redface: Du skal vel stille Tiny du? Slik at du kan vinne over meg og Tara :wub:

Ja! Vi skal komme og plage Silje og Trond en hel uke ;)

Gleder meg til å treffe deg også Gunn, og alle de vakre jentene

Jeg og gleder meg til å treffe deg :D Håper ikke du blir skuffet over jentene da ;)

Begge dagene på oss også ;)

Hadde jo blitt skuffet om ikke du dukket opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Noen som vet om det er ute eller inne?

Det er ute.

Så vi får bare håpe på litt bedre vær enn Haugesund ;)

forresten så er langtidsvarselet ganske positivt, det skal bli varmere og sol ut denne uka, og i helgen skal det bli enda varmere!

*krysse fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ute.

Så vi får bare håpe på litt bedre vær enn Haugesund :)

forresten så er langtidsvarselet ganske positivt, det skal bli varmere og sol ut denne uka, og i helgen skal det bli enda varmere!

*krysse fingrene*

Ja, vi får krysse fingrene for at det IKKE blir 2xHaugesund <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstillingen blir på fotballbanen i Oltedal. Krysser også fingre for at det blir pent vær, og ikke slik vi opplevde i Haugesund.

Må iallefall sette i teltplugger for sikkerhet skyld :) Ikke sant Silje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...