Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen party!

Ulvinne

Recommended Posts

Skrevet

Ja folkens.. I dag er det party hos meg,hvis hundesonen foliket vil ta seg en tur vel og merke. :D

Vet det er veldig kort varsel men se på det som en test, en test på hvor spontan du er! :P

Også kan du jo se på det som en utfordring, og utfordringer liker vi! B)

Vei beskrivelse gis på PM eller msn.. Kom igjen da folka... banana

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jepp... SÅ spontan er jeg bare ikke ;) Hadde jeg bare bodd liiiiitt nærmere hadde det vært noe annet.. Jeg trenger jo tross alt ikke veibeskrivelse engang! :D

Men gi med full rapport fra hendelsen da! :P

Skrevet

Har kjempe lyst til å være med , men det er alt for langt unna :(Til de som kommer: ha det drit gøy..Husk å skrive hvordan dt var vda B)

Skrevet

Kunne gjerne ha kommet hadde jeg vist om dette får en uke siden;)

Kan du ikke bare hoppe på toget og ta en tur i dag da? :D

Skrevet

Kan du ikke bare hoppe på toget og ta en tur i dag da? :D

Hadde det ikke vært får bikjene, at jeg er i andebu og det at jeg ikke har penger hadde jeg gjort det:p

Skrevet

Hadde det ikke vært får bikjene, at jeg er i andebu og det at jeg ikke har penger hadde jeg gjort det:p

Skal vi se (problemløser): Bikkjene kan du ta med.

Andebu er ikke så langt unna med tog. :P

Men penger.. humhum... Spør om noen vil betale for og se Serchajii?(unnskyld hvis jeg stavet navnet hans feil. ;) ).

:P

Skrevet

Skal vi se (problemløser): Bikkjene kan du ta med.

Andebu er ikke så langt unna med tog. :P

Men penger.. humhum... Spør om noen vil betale for og se Serchajii?(unnskyld hvis jeg stavet navnet hans feil. ;) ).

:P

Okay, kunne sikkert ha ordna penge greiene, meeen... det går ikke mer buss idag og jeg måtte gått til tønsberg;) LAAANGT:p Men kan sikkert komme en annen dag!

Skrevet

Okay, kunne sikkert ha ordna penge greiene, meeen... det går ikke mer buss idag og jeg måtte gått til tønsberg;) LAAANGT:p Men kan sikkert komme en annen dag!

Det må du gjøre.. Hadde vært kjempe artig og hilst på deg. Og alle andre her på hundesonen. :P;)

Skrevet

Jeg skjønner det godt jeg egentlig.. *Maniac*

Du.. Ikke vær sånn da.. Jeg ville bare ha det gøy i dag jeg. Da skal ikke du gå rundt og være morsk på meg, eller noen andre. :P

Jeg vil jo møte deg! ;):P

Ingen som er i spontant party humør i dag? :P

Skrevet

Jeg er i spontanparteyhumør, men avstanden er nok LITT for stor :P . Men hadde det vært kortere vei så hadde jeg selvsagt dukket opp. Sier aldri nei takk til en fest ;)

Skrevet

Jeg er i spontanparteyhumør, men avstanden er nok LITT for stor :P . Men hadde det vært kortere vei så hadde jeg selvsagt dukket opp. Sier aldri nei takk til en fest :P

Oh.. :P Da synes jeg absolutt du skal flytte nørmere. :P

Må vel være fler som Elisabeth her? Come on.. :P (ikke overivrig.. ;) ).

Skrevet

*Sitter i stolen og dirrer*

Aaaargh! :wallbash:

Du vet jeg vil komme, men vi finner jo ingen helsikes sjåfører! *hulk* Jeg som hadde gledet meg sånn, helt fra i går D-:

Guest Christine
Skrevet

;) Hundesonen må seriøst få flere Akershusere her.. :P

Flere Trøndere mener du B)

Skrevet

Jeg kunne gjerne vært sjåfør og billedtaker jeg da men! Jeg tror det blir en liten smule langt unna... ;)

Skrevet

Flere Trøndere mener du B)

Det finnes MER enn nok av dere som det er *host* Æ e trøinder æ sjø! Får gåsehud mellom tærne...

Synd du bor så langt unna Ulvinne...

Skrevet

Det finnes MER enn nok av dere som det er *host* Æ e trøinder æ sjø! Får gåsehud mellom tærne...

<_< Dumma.

;)

Skrevet

Jeg som trodde at det var så mange rundt Akershus her? ;) Det er jo et ganske folksomt sted. Merkelig :P

Jaja, det ble ikke noe av i kveld, da. Men til neste helg? Eller en gang etter det? Vi må få til noe snart! Jeg dør etter å møte flere hundefolk, eller dyrefolk generelt. Men særlig hundefolk. Ingen av vennene mine er så nerdete opptatt av hunder som jeg er, jeg er kraftig understimulert :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...