Ulvinne Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Ja folkens.. I dag er det party hos meg,hvis hundesonen foliket vil ta seg en tur vel og merke. Vet det er veldig kort varsel men se på det som en test, en test på hvor spontan du er! Også kan du jo se på det som en utfordring, og utfordringer liker vi! B) Vei beskrivelse gis på PM eller msn.. Kom igjen da folka... banana
SoppenCamilla Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Jepp... SÅ spontan er jeg bare ikke Hadde jeg bare bodd liiiiitt nærmere hadde det vært noe annet.. Jeg trenger jo tross alt ikke veibeskrivelse engang! Men gi med full rapport fra hendelsen da!
Synne Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Har kjempe lyst til å være med , men det er alt for langt unna :(Til de som kommer: ha det drit gøy..Husk å skrive hvordan dt var vda B)
tm100021 Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Kunne gjerne ha kommet hadde jeg vist om dette får en uke siden;)
Ulvinne Skrevet 12. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Kunne gjerne ha kommet hadde jeg vist om dette får en uke siden;) Kan du ikke bare hoppe på toget og ta en tur i dag da?
tm100021 Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Kan du ikke bare hoppe på toget og ta en tur i dag da? Hadde det ikke vært får bikjene, at jeg er i andebu og det at jeg ikke har penger hadde jeg gjort det:p
SoppenCamilla Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Men du hadde kommet hvis du ikke bodde så langt unna sant? NEI! Jeg kommer ikke til sånne folk som ler AV meg jeg skjønner du! *furt* <_<
Ulvinne Skrevet 12. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Hadde det ikke vært får bikjene, at jeg er i andebu og det at jeg ikke har penger hadde jeg gjort det:p Skal vi se (problemløser): Bikkjene kan du ta med. Andebu er ikke så langt unna med tog. Men penger.. humhum... Spør om noen vil betale for og se Serchajii?(unnskyld hvis jeg stavet navnet hans feil. ).
tm100021 Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Skal vi se (problemløser): Bikkjene kan du ta med. Andebu er ikke så langt unna med tog. Men penger.. humhum... Spør om noen vil betale for og se Serchajii?(unnskyld hvis jeg stavet navnet hans feil. ). Okay, kunne sikkert ha ordna penge greiene, meeen... det går ikke mer buss idag og jeg måtte gått til tønsberg;) LAAANGT:p Men kan sikkert komme en annen dag!
Ulvinne Skrevet 12. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Okay, kunne sikkert ha ordna penge greiene, meeen... det går ikke mer buss idag og jeg måtte gått til tønsberg;) LAAANGT:p Men kan sikkert komme en annen dag! Det må du gjøre.. Hadde vært kjempe artig og hilst på deg. Og alle andre her på hundesonen.
Synne Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Men du hadde kommet hvis du ikke bodde så langt unna sant? Selfølgelig hadde eg kommet da vetu
Ulvinne Skrevet 12. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Jeg skjønner det godt jeg egentlig.. *Maniac* Du.. Ikke vær sånn da.. Jeg ville bare ha det gøy i dag jeg. Da skal ikke du gå rundt og være morsk på meg, eller noen andre. Jeg vil jo møte deg! Ingen som er i spontant party humør i dag?
Betty Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Jeg er i spontanparteyhumør, men avstanden er nok LITT for stor . Men hadde det vært kortere vei så hadde jeg selvsagt dukket opp. Sier aldri nei takk til en fest
Ulvinne Skrevet 12. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Jeg er i spontanparteyhumør, men avstanden er nok LITT for stor . Men hadde det vært kortere vei så hadde jeg selvsagt dukket opp. Sier aldri nei takk til en fest Oh.. Da synes jeg absolutt du skal flytte nørmere. Må vel være fler som Elisabeth her? Come on.. (ikke overivrig.. ).
Kefir Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 *Sitter i stolen og dirrer* Aaaargh! :wallbash: Du vet jeg vil komme, men vi finner jo ingen helsikes sjåfører! *hulk* Jeg som hadde gledet meg sånn, helt fra i går D-:
Guest Christine Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 JEG VIL KOMME *men for langt unna *
Ulvinne Skrevet 12. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 JEG VIL KOMME *men for langt unna * Hundesonen må seriøst få flere Akershusere her..
Guest Christine Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Hundesonen må seriøst få flere Akershusere her.. Flere Trøndere mener du B)
Yakine Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Jeg kunne gjerne vært sjåfør og billedtaker jeg da men! Jeg tror det blir en liten smule langt unna...
vipsen Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Flere Trøndere mener du B) Det finnes MER enn nok av dere som det er *host* Æ e trøinder æ sjø! Får gåsehud mellom tærne... Synd du bor så langt unna Ulvinne...
Yakine Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Det finnes MER enn nok av dere som det er *host* Æ e trøinder æ sjø! Får gåsehud mellom tærne... <_< Dumma.
Kefir Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Jeg som trodde at det var så mange rundt Akershus her? Det er jo et ganske folksomt sted. Merkelig Jaja, det ble ikke noe av i kveld, da. Men til neste helg? Eller en gang etter det? Vi må få til noe snart! Jeg dør etter å møte flere hundefolk, eller dyrefolk generelt. Men særlig hundefolk. Ingen av vennene mine er så nerdete opptatt av hunder som jeg er, jeg er kraftig understimulert
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar