Gå til innhold
Hundesonen.no

17. mai


LiLi

Tar du med hunden/hundene dine i 17.mai-tog?  

14 stemmer

  1. 1.

    • Jeg går ikke i 17. mai tog!
      3
    • Nei, hunden blir hjemme!
      1
    • Har ikke bestemt meg ennå!
      1
    • Hunden blir selvfølgelig med, den går der jeg går!
      9


Recommended Posts

Nå er LiLi nybada og fresh til 17. mai i morgen! :lol: Hun har visst begynt å røyte :-o hehe.. Mister vel valpepelsen snart? Vet ikke når dem gjør det jeg.. Fin ble hun i alle fall! Lignet skikkelig på en chi når hun var våt :)

Skal dere ha med hundene deres i tog på 17. mai?

Det skal jeg! Bra miljøtrening for henne det. Går selvsagt ikke der det bråker aller mest da! men tror egentlig ikke hun kommer til å bry seg så alt for mye, annet enn at hun sikkert blir veldig våken, noe hun forsovet er hele tiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk faktisk å tenkte på dette i helga.

Tror nok Eso skal få være med ut en tur ja. Jeg kommer nok ikke til å gå i selve toget med ham, men stille oss på siden og se på toget og evt gå inn helt bakerst når hele toget har passert.

Tenkte som "lilleariel", bra miljøtrening! Kan aldri få nok av den :lol:

Ser jeg at han begynner å bli trøtt og går lei, så drar vi selvfølgelig hjem.

17.mai badet kommer i kveld, kan bli interessant *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det går nok fint med badet skal du se, Ina! Var i alle fall ikke noe problem når jeg bada LiLi første gangen. Hun bada for tredje gang i dag, og det har gått overraskende fint alle gangene. Jeg som er vant med katter forbereder meg på det verste vettu :) hehe..

Er helt utrolig hvor myk og god hun blir i pelsen når hun er nyvaska! Og så lukter hun så godt :lol: Bruker en deilig shampo da vettu :( hehe.. Litt forfengelige må man være.. Så søt og god atte :D Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som er vant med katter forbereder meg på det verste vettu :lol: hehe..

Da er vi to! Sist gang jeg vaska katta så hang han bokstaveligtalt fast i veggen og dusjforhenget! Ikke snakk om å ha en labb i badekaret. Så han hang loddrett på veggen mens jeg vaska. Han kunne i bestefall sette seg oppå vannkrana da, men ikke snakk om mer.

Jeg og hele badet var klissvått når vi var ferdige.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...