Mud Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2006 Min eminente handler svikter Loke og prioriterer rasespesial med egen hund istedet for skjønnheten min (er det mulig liksom ) Jeg kan forsåvidt handle han selv, men jeg tror ikke det er det lureste. Han er lettstresset og jeg blir stresset bare av tanken, i tillegg skal Belgere stilles med fokus vekk fra fører noe som er nærmest umulig uten dobbelthandling eller at eier står på utsiden.Loke er mammadalt så jeg vil slite maks med å få han til å stirre oppmerskomt ut i luften i motsatt retning Han skal stilles fritt og står naturlig pent men er ikke enkel å stille av den grunn. Man må regne med endel løping har jeg lagt merke til, i tillegg er han en relativt bestemt ung herremann som ikke lar dommeren beføle seg uten kamp hvis han tror han har et valg.Derfor er det viktig at handleren er erfaren og myndig. Noen som har lyst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2006 Kan være jeg kan stille opp Tror ikke jeg skal stille selv, men skal uansett ned som supporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2006 Det hadde vært flott!Tror ikke han bøller med deg Han er en oppurtinist av rang så det krever en smule handlekraft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2006 Det hadde vært flott!Tror ikke han bøller med deg Han er en oppurtinist av rang så det krever en smule handlekraft Vi får ta litt test kjøring så ser vi hvordan det går B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2006 Går sikkert bra var sikker på at du skulle stille Blaze jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2006 Neeei, hun har det hun trenger til nå. Vi venter til NKK Bjerke nå Har forresten Belger referanser tom: Jeg vant Juniorhandling på en BSBK utstilling (Stor utstilling i Bergen) når jeg var 14år eller noe. Med er Tervuren ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2006 Hvis ikke det blir til at Jeanette stiller han vet jeg Guro er da interesert;) Hun har stilt belgere og er en dyktig handler:) mailen hennes [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2006 Hvis ikke det blir til at Jeanette stiller han vet jeg Guro er da interesert;) Hun har stilt belgere og er en dyktig handler:) mailen hennes [email protected] Takk for tipset Lill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar