Gå til innhold
Hundesonen.no

Går din hund best ute eller inne?

MarieR

Recommended Posts

Går hunden din bedre innendørs enn utendør? omvendt?

Ask går best innendørs. han er også MYE roligere inne. hvertfall i store haller md litt dårlig belysning. da kan han ligge å slappe av like ved en aktiv ring, mens ute er han bajas å bjeffete hele tiden. dette tar seg også igjenn i ringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, de går kanskje best ute begge to? Jóga må ihvertfall ut, hun er ikke ut innendørs :) Kryper og sklir, eller hopper fra matte til matte, dessuten myser hun ikke, så hun får ikke det uttrykket hun bør :(

Saeta går egentlig bra hvor som helst hun da, men jeg liker best å gå ute, så vi sier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Utstilling er det akkurat det samme egentlig. Slapper litt bedre av ute ettersom det ikke er så trangt og hun (og jeg) slipper å bekymre seg for å bli trampet på. Men i ringen er hun den samme uansett.

Hun elsker å vise seg fram og tror all applaus hun hører er til henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på utendørsutstilling for første gang nå i slutten av mai, så jeg er veldig spent på hvordan Amigo kommer til å oppføre seg.... liker egentlig ikke gress for da blir gangen hans så snål.... men jeg aner ikke om det er på gress eller grus vi skal nå da. Får øve på gresset siden det er der han snubler i vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...