MarieR Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2006 Går hunden din bedre innendørs enn utendør? omvendt? Ask går best innendørs. han er også MYE roligere inne. hvertfall i store haller md litt dårlig belysning. da kan han ligge å slappe av like ved en aktiv ring, mens ute er han bajas å bjeffete hele tiden. dette tar seg også igjenn i ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2006 Vel, nå har vi foreløpig bare vært i innendørshaller og sånn da. Men Atheo er veeeeldig rolig. Legger seg ned og koser seg! Er egentlig litt stolt av han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2006 hmm.. Albin går like bra både ute og inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2006 Tja, de går kanskje best ute begge to? Jóga må ihvertfall ut, hun er ikke ut innendørs Kryper og sklir, eller hopper fra matte til matte, dessuten myser hun ikke, så hun får ikke det uttrykket hun bør Saeta går egentlig bra hvor som helst hun da, men jeg liker best å gå ute, så vi sier det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2006 Utstilling er det akkurat det samme egentlig. Slapper litt bedre av ute ettersom det ikke er så trangt og hun (og jeg) slipper å bekymre seg for å bli trampet på. Men i ringen er hun den samme uansett. Hun elsker å vise seg fram og tror all applaus hun hører er til henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2006 Best inne, ute så (spess på gress) så er det enda flere lukter og han er som regel mer opptatt av hva som skjer rundt han enn når han er inne i haller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2006 Oscar går like bra både ute og inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2006 Mine hunder er ikke vandt til å gå inne, schäfer har nesten bare ute utstillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 5. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2006 Pito går bra både ute og inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 7. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2006 Jeg skal på utendørsutstilling for første gang nå i slutten av mai, så jeg er veldig spent på hvordan Amigo kommer til å oppføre seg.... liker egentlig ikke gress for da blir gangen hans så snål.... men jeg aner ikke om det er på gress eller grus vi skal nå da. Får øve på gresset siden det er der han snubler i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar