Wheaten terrier Skrevet 15. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2005 Valpen vår ble foret på eukanuba når vi fikk henne, men har etter mange anbfalinger tenkt å bytte til olivers hvis hun liker det. Noen som har erfaringer med disse formerkene, negative og positive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 15. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2005 Jeg begynte å fôre med Eukanuba når jeg kjøpte LiLi, men hun likte ikke dette fôret spesielt godt, så vi byttet til Hill's, noe vi er veldig fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 15. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2005 Har vært mye snakk om Olivers her inne Det har bare vært positive anmerkninger angående det fôret her som jeg har fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 15. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2005 Bruker Olivers og har ikke noen negative ting og si med dette fòret. Hunden min har blank fin pels, normal afføring, masse energi. Men vi vurderer efter anbefaling at starte på aktivt fòr da det indeholder mere protein, da vi har en hund der har vanskelig ved og ta på. Servicen til olivers er også kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 17. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2005 Vi fikk også med en boks pedigree fra oppdretter til å blandeto spiseskjeer i foret en gang om dagen, men etter det jeg har hørt er ikke "dagligvarefor" å anbefale? Hun liker det ihvertfall kjempegodt, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 19. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2005 Hvorfor vil du bytte fôr da? Det har ingen hensikt hvis det du bruker nå fungerer bra. Pedigree'n blir på en måte godis for hunden. Det er 80 % vann, og hunden tar ikke opp næringa. Hvis du synes det er kos å gi den noe godt, så gjør endelig det, men det kan føre til at den blir sær i matveien. Og i verste fall sultestreike for å "lære" deg til å gi den våtfôret istedet! Men det gjør ingen skade Selv bruker jeg vom i tørrfôret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 19. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2005 har hørt maaasssse positivt om olivers foret bruker selv olivers training bites til trening. Virkelig bra! anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 20. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2005 Hvor ofte gir du sånne training bites til hunden din Vicky? De som solgte dem sa hunden ikke skulle få det ofte (men hva er ofte?) derfor lurer jeg på hvor ofte jeg kan gi dem (da mener jeg når vi trener altså)......? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 20. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2005 Hvorfor vil du bytte fôr da? Det har ingen hensikt hvis det du bruker nå fungerer bra. Pedigree'n blir på en måte godis for hunden. Det er 80 % vann, og hunden tar ikke opp næringa. Hvis du synes det er kos å gi den noe godt, så gjør endelig det, men det kan føre til at den blir sær i matveien. Og i verste fall sultestreike for å "lære" deg til å gi den våtfôret istedet! Men det gjør ingen skade Selv bruker jeg vom i tørrfôret. Tar den ikke opp næringa i pedigreen? Det er bare to skjeer i foret hver dag, og det ser ikke ut til at hun blir sær i matveier forde... Er det noe som er bra for hunden i pedigreen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 20. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2005 Nei, den får ikke noe næring av det, pga at det er så og si bare vann. Du merker jo fort om den blir sær eller ei når du en dag slutter å legge oppi de to skjeene Ikke noe som er skadelig hvertfall! Men man kunne aldri fôret med boksemat som basisfôr. Da måtte man jo gi 8 bokser om dagen, og bruke rimi-pose når man skal plukke opp etter hunden. Samt slite med dårlig pels og null energi til å jobbe. Tar den ikke opp næringa i pedigreen? Det er bare to skjeer i foret hver dag, og det ser ikke ut til at hun blir sær i matveier forde... Er det noe som er bra for hunden i pedigreen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 20. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2005 Men det går vel greit bare som "smakstilsetning"? For hovedfôret er jo Olivers som visstnok er er veldig bra fôr etter hva jeg har hørt... Men hvis vi en dag ikke gir henne de to skjeene med pedigree og hun ikke spiser det, hva gjør vi da? Hun får jo tre måltider om dagen hun ikke fårdet i fôret... Æsj, dette ble litt surrete, men håper du forstår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 20. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2005 Men det går vel greit bare som "smakstilsetning"? For hovedfôret er jo Olivers som visstnok er er veldig bra fôr etter hva jeg har hørt... Men hvis vi en dag ikke gir henne de to skjeene med pedigree og hun ikke spiser det, hva gjør vi da? Hun får jo tre måltider om dagen hun ikke fårdet i fôret... Æsj, dette ble litt surrete, men håper du forstår da tar dere bort maten etter 10 min om hu ikke spiser, og så får hun ikke mat før neste måltid. Sånn holder dere på helt til hu spiser igjen, det vil nok ikke ta lange tida før hu eter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 21. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2005 Okei, har ikke opplevd det ennå da, men i tilfelle.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten*Fan Henriette=) Skrevet 26. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2005 heisann! vi bruker eucanuba puppy/junior til vår wheaten terrier på 7måneder og vi syns det fungerer bra *wheaten er livet* Du wheaten terrier...: hvor gammel er din wheaten?jente,gutt?navn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 27. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2005 heisann! vi bruker eucanuba puppy/junior til vår wheaten terrier på 7måneder og vi syns det fungerer bra *wheaten er livet* Du wheaten terrier...: hvor gammel er din wheaten?jente,gutt?navn? Wheaten: Tjorven - ca. 9/10 uker Kjønn: Jente Alder: 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 1. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 hehe, du har litt fakta om hunden min i hodet ser jeg Hun er akkurat blitt ti uker og heter som sagt Tjorven ja. Tispe, med irsk pelstype... Din hund da? hotmail adresse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar