Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighetsringen.com


Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Christine

kommer kanskje opp igjen... har bare skjedd noe greier.... :P

Hørtes ikke bra ut altså :P Håper det ikke er noe forferdelig som har skjedd da *trøste-klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ta deg gjerne en tur. Den er desverre ikke ferdig, og hadde egentlig ikke tenkt å ta den på nett før den var ferdig. Men når man blir mast på er det jo ikke så lett :) hehe, neida det er bare korslig! Det kommer linker til andre sider, og linkene som var på siden før vil også være der :P

Lydighetsringen.com

Blir veldig glad for tips og tilbakemeldinger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råstilig lay! definitift en forbedring! :) Mulig det bare er hos meg, men teksten går utenfor den beige ruta der jeg innbilte med at den skal være. Den scroll`ern er nesten midt inne i den ruta, og ikke ute i kanten. Derfor blir teksten skjøvet mye lenger til venstre, og det er vanskelig pg lese fordi den kommer over bildene i margen av vicky og kelly.

Og i den ruten på forsiden..er det der den teksten som nå står under denne boksen skal stå? :P For hos meg står det ingentin der nå..

ellers, kjempebra side! :P

EDIT: bloggen overlapper også margen med bildene.. alt gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den ser veldig bra ut jeg alså :) Fine farger og en fin lay. Gleder meg til det kommer opp mer :P

tusen takk Tine :P :P

Råstilig lay! definitift en forbedring! smile.gif Mulig det bare er hos meg, men teksten går utenfor den beige ruta der jeg innbilte med at den skal være. Den scroll`ern er nesten midt inne i den ruta, og ikke ute i kanten. Derfor blir teksten skjøvet mye lenger til venstre, og det er vanskelig pg lese fordi den kommer over bildene i margen av vicky og kelly.

Og i den ruten på forsiden..er det der den teksten som nå står under denne boksen skal stå? tongue.gif For hos meg står det ingentin der nå..

ellers, kjempebra side! smile.gif

EDIT: bloggen overlapper også margen med bildene.. alt gjør det.

Tusen takk for kjempehyggelige kommentarer! hvilken nettleser bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin layout Astrid! Men det buhund-jenta opplevde, skjedde hos meg også. Jeg bruker FF...

Da blir det sinnsykt vanskelig å lese teksten.

hmmmm.... merkelig....*tenke*

Hvilken oppløsning bruker du? takk for kritikk og hyggelig kommentar! :wub: Setter stor pris på det. bare på den måten jeg kan lære mer og tilpasse det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, flot at du har lagt siden på nett igjen... :wub:

Regner med siden bare er testet i IE, så i andre så legger Rammen seg feil i forhold til layoten, litt rart også for det er forskjell fra side til side hvor mye det faller utenom. (mot venstre)..

Er sikkert en easy fix uansett.. :o

Gratulerer med nytt Lay vicky.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, flot at du har lagt siden på nett igjen... :o

Regner med siden bare er testet i IE, så i andre så legger Rammen seg feil i forhold til layoten, litt rart også for det er forskjell fra side til side hvor mye det faller utenom. (mot venstre)..

Er sikkert en easy fix uansett.. ;)

Gratulerer med nytt Lay vicky.!

Ikke testet i IE. Kun i FF. hvordan fikser jeg det? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempestilig lay, ble riktig så imponert over deg nå ;)

Bildene til venstre var kjempeklare!

Jeg fikk samme "problemet" som buhundjenta i min oppløsning (1152 X 864), men da gjorde jeg bare ruten mindre å så så det bra ut :wub:

Syns Vicky kanskje så litt "sinna ut" på bildet til venstre, men det så veldig bra ut størrelsesmessig og slikt da!

Flott design, og jeg juger ikke det vet du :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempestilig lay, ble riktig så imponert over deg nå ;)

Bildene til venstre var kjempeklare!

Jeg fikk samme "problemet" som buhundjenta i min oppløsning (1152 X 864), men da gjorde jeg bare ruten mindre å så så det bra ut :wub:

Syns Vicky kanskje så litt "sinna ut" på bildet til venstre, men det så veldig bra ut størrelsesmessig og slikt da!

Flott design, og jeg juger ikke det vet du :P

tusen takk Katarina! :P

Hmmm, er det noen som vet hvordan jeg kan få den rammen til å gå riktig i alle oppløsninger? :unsure: Vanskelig! hehe.... Burde jeg kanskje lage siden annerledes så det blir lettere å få den til å passe i andre formater? Trenger desperat råd. :P

edit en ting til: det forandrer seg hos meg på hvordan siden ser ut på samme nettleseren fra tid til annen :o hva kan det komme av?

edit nå blir forresten siden min ordnet av en god venn. Daniel Så nå blir nok snart siden bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...