tm100021 Skrevet 6. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2006 Ja hun er virkelig nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 27. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2006 Noen nye bilder - tirsdag fyller hun 3.mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2006 For en liten og skjønn tervdott! Har ikke lyst på jeg nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tskk Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2006 Kullbroren hennes bor like ved meg... Maken til livredd valp har jeg aldri sett før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2006 Flotte bilder av flott tervuerenjente! :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svedge Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2006 Hmm, ser nesten ut som hun har mykere pels enn Atsu . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2006 Kjempesøt liten tervjente du har der Gratulerer så mye (har vel gratulert deg før, bar ikke her ) Nydelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2006 Gratulerer med dagen da Ace! Nydelig liten terv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2006 Så nyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2006 Så vakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2006 Hvordan uttaler man navnte hennes? Helt nydelige bilder altså! Blir nesten sånn at jeg og vurderer belger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 28. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2006 Hvordan uttaler man navnte hennes? Helt nydelige bilder altså! Blir nesten sånn at jeg og vurderer belger Det uttales Eis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2006 Hun er herlig! Hvor stor er hun i forhold til cavalierene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 28. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2006 Hun er herlig! Hvor stor er hun i forhold til cavalierene dine? Nå er hun litt høyere - 5-6 cm. kanskje. Men så er hun bare 3 mnd gammel også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2006 Utrolig nydelig Flotte bilder *Sikle etter speilreflekskamera* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kit Skrevet 29. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2006 så vakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 29. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2006 Å så utrolig skjønn hun er blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 29. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2006 Takk, takk Hun har jo alltid vært herlig da. Forøvrig til den som skrev innlegget lenger oppe her om broren hennes, han er nå blitt kjøpt tilbake av oppdretter. Han blir nok boende der litt før han kommer til et bedre hjem der han ikke er barnas hund... Tirsdag er det valpetreff med de som bor i nærheten her - vi glær oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Syns Ace begynner å ligne på Pappa'en sin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Så utrolig nydlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Så skjønn hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 1. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Syns Ace begynner å ligne på Pappa'en sin jeg Synes du det? Så bra - jeg har ikke møtt han, bare sett han på bilder, men jeg synes også hun er lik. Selv om hun er veldig lik moren også Lurte på å spørre de som har Yorry om de hadde noen valpebilder av han, så jeg kunne sammenligne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 såå utrolig nydelig da! ble ikke akkurat mindre valpesjuk nå nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 2. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2006 I dag er herligheten 3 måneder (eller det er hvertfall en måned siden vi hentet henne, så hun er vel i praksis 12 uker) og nye bilder er selvfølgelig tatt - må si jeg er utrolig fornøyd med hvordan hun utvikler seg - så vakker og god at ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 2. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2006 Nydelig liten tervjente Kjempefine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar