Gå til innhold
Hundesonen.no

Irriterende linker


Hilde

Recommended Posts

Guest Christine

He-He..Du lurer ikke meg til å trykke på de altså :icon_redface:

Edit: Jeg trudde det var sånn enter,enter,enter osv, linker jeg :o

HeHe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg ikke si. Har hørt på den i ca fem minutter nå, og finner stadig nye sider av sangen.

Også er det så inspirerende å observere grønnsaks-slenging... purre skal det vel være. Purre-slenging!! Det er gøy! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det så inspirerende å observere grønnsaks-slenging... purre skal det vel være. Purre-slenging!! Det er gøy! :icon_redface:

Jeg ser jo selvsagt ikke på bildet da, bare hører på sangen i bakgrunnen. Har hørt på i ca et kvarter og syns fremdeles den er nokså bra, kommer ikke til å bli lei av den på en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo selvsagt ikke på bildet da, bare hører på sangen i bakgrunnen. Har hørt på i ca et kvarter og syns fremdeles den er nokså bra, kommer ikke til å bli lei av den på en god stund.

ja, innholdsrik tekst.

forresten, det er en annen sånn film også, badger eller noe.

Hørte på den kjempe lenge engang. Den begynte å gå litt sakte etter 20 min.

Edit: Har studert filmen en stund nå, og jeg er ikke sikker på om hun slenger purren fram og tilbake, eller om hånda går rundt og rundt.

Hånda må vell egentlig gå rundt og rundt, siden det bare er fartsstriper (lol) en vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig fristende å la pcen stå på i natt og høre om sangen fremdeles spilles i morgen tidlig...

Men nå skal jeg gå og ta en dusj, så det ble ikke mer en tjue minutter med sangen nå. Det får jeg slå seinere en gang!

Edit: Hun svinger den rundt og rundt. Du ser underarma beveger seg på samme måte som når du vrir håndleddet rundt og rundt, dessuten så kan du liksom se purreløken ta en sirkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo selvsagt ikke på bildet da, bare hører på sangen i bakgrunnen. Har hørt på i ca et kvarter og syns fremdeles den er nokså bra, kommer ikke til å bli lei av den på en god stund.

Ser du ikke på bildet? :icon_redface::o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler så jeg griner av den sangen til David Hasselhof!!!! :icon_redface: Det absolutt beste av alt var når han fikk slengt den fisken på slutten!! :o Er det mulig...

Siste krampeaktige forsøket på å fortsatt være i rampelyset kanskje....? Og jeg håper virkelig for hans skyld at dette ikke var seriøst... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...