Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig er valpen bestilt

Beate,gd

Recommended Posts

Ja jeg kan vel bare føye meg inn i rekken etter flere her ser jeg.

Nå har jeg endelig bestilt valpen min, men ventetiden er ikke over enda. For jeg er ute i god tid.

Valpen kommer ikke til Trondheim før i starten av januar mest sansynelig, men det er stort uansett. Dette har jeg gledet meg til nå så utrolig lenge og jeg skal bruke resten av vente tiden fornuftig til gode innkjøp og masse god lesning.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir en herlig "liten" Grand danois hann valp. Er ikke helt sikkert på hvilken farge men kulle kommer nok mest sansynelig både Fawn (gul) og Tiger fargede valper.

Hvordan jeg klarer å vente så lenge... Jeg aner ikke. Men nå har jeg forbredt meg lenge (hele 5) år, hvor jeg har brukt tiden til å lære masse om rasen og se på kenneler for å finne en som passer for meg og som har gode avelshunder.

Nå bruker jeg sen siste tiden (nesten 10 mnd) til å starte med noen gode innkjøp av utstyr og gode bøker som jeg synes jeg bør lese først. Og i tillegg må vi jo kjøpe oss ny bil (golf blir litt lite).

Da møtes vi nok på turer fremover.. :icon_redface:

Tenk det a..noen fra hundesonen som bor ti min fra meg...Med GD... :o

HiHi...

Ja det blir kjempe trivelig. Kjenner ikke så veldig mange med hund i område så det blir bra.

Vi skal nok gi lyd fra oss når herligheten kommer.

Endret av Mod: slo sammen dobbelpost :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...