tuppetroll Skrevet 28. April 2006 Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 En liten film av tuppa i aksjon Hun kan når hun vil... Filmen finner du her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 28. April 2006 Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 Så flink hun er! Hvilken plassering fikk hun? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 28. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 Så flink hun er! Hvilken plassering fikk hun? 2.plass - slått av 1.plassen med 1,5 sek. - Enda han hadde et riv og vi hadde et kosebesøk i banen (som førte til vegring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 28. April 2006 Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 Snerten løpestil på snertene tupper....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 28. April 2006 Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 Det der så kjempetøft ut, tror nesten at jeg må prøve agility med Ero bare jeg får meldt meg på kurs snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. April 2006 Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 Gratulerer. Så gøy!! Må trene mer agility, vi og.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 29. April 2006 Rapporter Share Skrevet 29. April 2006 Så så morro ut Hunder i aksjon er veldig morro å se Nå vet ikke jeg så mye om agility og slikt, men jeg synes han var veldig nære ved det ene hinderet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar