Gå til innhold
Hundesonen.no

Lineføring film!

Elisabeth

Recommended Posts

fikk søstera mi til å gidde å filme oss litt før scott gikk tur. så det er ca 10 seuknders lineføring:P Ikke supert, han mister kontakten litt. men la den nå ut:P første gangen jeg ser oss gå selv, alle mobber meg for gå stilen min men jeg ser ikke hva som er galt med den:P

http://www.home.no/topnes/DSCF1760.AVI

eller hjemmesiden vår

www.juniper.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scott går kjempebra da! :) Bakpartskontrollen hans er superduper. Men jeg har fått trekk på konkurranse av at jeg ser for mye på hunden, og har fått beskjed om å løfte hodet mer og se rett fram. Det samme skjedde i svingene. Du lente deg litt mot han i venstresvingen, og det kan ses på som en dobbeltkommando.

Gleder meg til dere starter i LP! :) Det blir et flott syn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scott går kjempebra da! :) Bakpartskontrollen hans er superduper. Men jeg har fått trekk på konkurranse av at jeg ser for mye på hunden, og har fått beskjed om å løfte hodet mer og se rett fram. Det samme skjedde i svingene. Du lente deg litt mot han i venstresvingen, og det kan ses på som en dobbeltkommando.

Gleder meg til dere starter i LP! :) Det blir et flott syn :)

Takk :P Jeg skal prøve å være mer bevist på det. Får bli kommandert litt uten hund også. Det trenger jeg :P Vet ikke om jeg kommer til å tørre å debutere men vi får se, skal ihvertfall lære inn alle øvelsene fra kl1- elite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk søstera mi til å gidde å filme oss litt før scott gikk tur. så det er ca 10 seuknders lineføring:P Ikke supert, han mister kontakten litt. men la den nå ut:P første gangen jeg ser oss gå selv, alle mobber meg for gå stilen min men jeg ser ikke hva som er galt med den:P

http://www.home.no/topnes/DSCF1760.AVI

eller hjemmesiden vår

www.juniper.tk

Fin bakpartskontroll og flott ekvipasje. Klart du må fortsette med dette. Stå på..jeg gleder meg til å se mer!

Du skal få en utfordring av meg her og nå: Filme nye ti sekunder og du har med : "På plass" "fremad marsj" "gjør holdt" "fremad marsj" "høyre om" "venstre om" og "gjør holdt" Alt dette mens du slapper helt av i skuldre og ser rett fram under hele seansen. Tar du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra :lol: Men hvorfor holder du venste-armen din så stiv? Har blitt trukket opp til 2 poeng BARE på grunn av "stiv arm". Du burde heller ikke skyve armen bakover i vanstrevendingene. Blir helt klart sett på som dobbelt komando. :D

Han går jo helt supert! Tenkte bare å si i fra, for det er lett for å bli surr med armene helt ubevisst! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bakpartskontroll og flott ekvipasje. Klart du må fortsette med dette. Stå på..jeg gleder meg til å se mer!

Du skal få en utfordring av meg her og nå: Filme nye ti sekunder og du har med : "På plass" "fremad marsj" "gjør holdt" "fremad marsj" "høyre om" "venstre om" og "gjør holdt" Alt dette mens du slapper helt av i skuldre og ser rett fram under hele seansen. Tar du den?

jeg tar utfordirngen:P men vovven min er på hytta til mandag så jeg får ikke filmet før da:-D Tusen takk for komplimenter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra :lol: Men hvorfor holder du venste-armen din så stiv? Har blitt trukket opp til 2 poeng BARE på grunn av "stiv arm". Du burde heller ikke skyve armen bakover i vanstrevendingene. Blir helt klart sett på som dobbelt komando. :D

Han går jo helt supert! Tenkte bare å si i fra, for det er lett for å bli surr med armene helt ubevisst! :P

JA jeg er elendig å gå. Må trene på det! Jeg gjør ingenting av det bevisst så det er bra jeg får filmet og oppdaget det. Men takk for konstruktiv kritikk:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...