Gå til innhold
Hundesonen.no

Amstaffblanding

Taz

Recommended Posts

Skrevet

Trodde det var ulovlig og selge amstaffer, samt blandinger med amstaff i etter 1 august 2004??

www.dyrenett.no/no/s/an/vis.asp?art=Hund&kat=5&id=106210

Skrevet

Det trodde jeg også, men hun gies jo bort (500,- er jo ingenting), så da er det sikkert greit. Hun er jo gammel nok til å ha lov til å være her.

Skrevet

ja, er gammel nok. Men er ikke lov å selge/omplassere hunder etter 1 august i fjor. Så hvis hun ikke vil ha den blir den antageligt avlivet.

Skrevet

Ikke lov å omplassere heller? Nei, da vet jeg ikke. I alle fall rart å legge ut en annonse på internett som alle kan se, hvis du vil gjøre noe ulovlig :lol:

Skrevet
Ikke lov å omplassere heller? Nei, da vet jeg ikke. I alle fall rart å legge ut en annonse på internett som alle kan se, hvis du vil gjøre noe ulovlig :lol:
Jeg går ikke ut fra at politiet checker alle hjemmesider for amstaff'er :) tror nok det går at hun omplacere den - men hun må ikke...
Skrevet

Det er ikke lov til å gi bort eller selge amstaffer eller amstaffblandinger her i Norge lenger. Men det som derimot er lov, er å skaffe hunden en forvert. Så lenge hunden ikke skifter eier, er det greit.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...