Gå til innhold
Hundesonen.no

Haugesund


Marthe

Recommended Posts

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Får inderlig håpe vi ikke får problemer med ferjene. Håper at steiken ikke hindrer oss i å komme oppover til Haugesund :icon_redface:

Det har jeg ikke tenkt på :unsure: Håper dere kommer dere over :P *Glad for jeg bor på den rette sida B) *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kommer fra Bergen og omegn må huske på at ene ferga mellom Halhjem - Sandvikvåg er ute i streik, og der kan bli køer. (les: der VIL blir køer og krøll)

Anne: er gruppe 3 på lørdagen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kommer fra Bergen og omegn må huske på at ene ferga mellom Halhjem - Sandvikvåg er ute i streik, og der kan bli køer. (les: der VIL blir køer og krøll)

Anne: er gruppe 3 på lørdagen??

Jepp, gr 3 på lørdag. 1 stk norfolk. 3 stk WHWT kl 10 står dæ... :icon_redface: Komme du å ser på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:angry: Da har jeg sjekket med ferjeselskapet. Alle ferjene fra Mortavika/Arsvågen går som før. Ferjen som er tatt ut i streik går ikke på lørdager :wub: Selv reiser jeg avgårde med ferjen som går 0600. Neste ferje går kl 0800.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Da har jeg sjekket med ferjeselskapet. Alle ferjene fra Mortavika/Arsvågen går som før. Ferjen som er tatt ut i streik går ikke på lørdager :wub: Selv reiser jeg avgårde med ferjen som går 0600. Neste ferje går kl 0800.

banana

Da mangler bare sola :angry: Noen som har bestilt den?

VG melder sol, 10 grader og lett bris på lørdag :) Så får vi håpe det stemmer, kunne jo hatt noen grader mer, men bare det ikke regner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN som skal på søndag? vi skal stille kl 11! Vi noen skal så kom å si hei da! :angry: hihi! dere kan bare lete etter den fineste papillonen og ei lita med brunthår som har han i armene! :wub:

Jeg kommer nok på søndagen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har fått med meg alle? Så er det Silje, Anne, Benedicte, Scarlet, Tine og jeg som kommer i morgen?

Tine og jeg går helt sikkert i lag. Så hvis noen ser oss med en sobel papillon og en smal border collie (svart/hvit) så kom å si hei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk CERT, BIR og BIG3 (og her var det 13-14 forskjellige terriere), er megafornøyd banana

Har ikke tatt bildet ennå, både jeg og Shaylee var kalde å våte og ville hjem :P

Hvordan gikk det med sheltiene? Den som ble BIR ble og BIG1 fikk jeg med meg... Men det var jo ikke Silje eller Gunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...