Gå til innhold
Hundesonen.no

Haugesund

Marthe

Recommended Posts

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

PM blir sendt ut i dag eller i morgen. :wub:

Ok, da får jeg bare smøre meg med tålmodighet il over helga :P Ganske greitt når noen er med i klubben som arrangere slik at man får vite diverse ting :P

Skrevet

Får inderlig håpe vi ikke får problemer med ferjene. Håper at steiken ikke hindrer oss i å komme oppover til Haugesund :icon_redface:

Skrevet

Får inderlig håpe vi ikke får problemer med ferjene. Håper at steiken ikke hindrer oss i å komme oppover til Haugesund :icon_redface:

Det har jeg ikke tenkt på :unsure: Håper dere kommer dere over :P *Glad for jeg bor på den rette sida B) *

Skrevet

De som kommer fra Bergen og omegn må huske på at ene ferga mellom Halhjem - Sandvikvåg er ute i streik, og der kan bli køer. (les: der VIL blir køer og krøll)

Anne: er gruppe 3 på lørdagen??

Skrevet

De som kommer fra Bergen og omegn må huske på at ene ferga mellom Halhjem - Sandvikvåg er ute i streik, og der kan bli køer. (les: der VIL blir køer og krøll)

Anne: er gruppe 3 på lørdagen??

Jepp, gr 3 på lørdag. 1 stk norfolk. 3 stk WHWT kl 10 står dæ... :icon_redface: Komme du å ser på ?

Skrevet

Jeg prøver meg igjen; hvor mange portugisiske vannhunder er påmeldt?:(

2 valper og 15 voksne

Og hvor mange bernere?

1 og 8, vet ikke hva som er store og hva som er valp. Men er valpene først er det 1 valp :(

Skrevet

:angry: Da har jeg sjekket med ferjeselskapet. Alle ferjene fra Mortavika/Arsvågen går som før. Ferjen som er tatt ut i streik går ikke på lørdager :wub: Selv reiser jeg avgårde med ferjen som går 0600. Neste ferje går kl 0800.

Skrevet

:) Da har jeg sjekket med ferjeselskapet. Alle ferjene fra Mortavika/Arsvågen går som før. Ferjen som er tatt ut i streik går ikke på lørdager :wub: Selv reiser jeg avgårde med ferjen som går 0600. Neste ferje går kl 0800.

banana

Da mangler bare sola :angry: Noen som har bestilt den?

VG melder sol, 10 grader og lett bris på lørdag :) Så får vi håpe det stemmer, kunne jo hatt noen grader mer, men bare det ikke regner!

Skrevet

INGEN som skal på søndag? vi skal stille kl 11!! Vi noen skal så kom å si hei da! :angry: hihi! dere kan bare lete etter den fineste papillonen og ei lita med brunthår som har han i armene! :wub:

Skrevet

INGEN som skal på søndag? vi skal stille kl 11! Vi noen skal så kom å si hei da! :angry: hihi! dere kan bare lete etter den fineste papillonen og ei lita med brunthår som har han i armene! :wub:

Jeg kommer nok på søndagen også :)

Skrevet

Hvis jeg har fått med meg alle? Så er det Silje, Anne, Benedicte, Scarlet, Tine og jeg som kommer i morgen?

Tine og jeg går helt sikkert i lag. Så hvis noen ser oss med en sobel papillon og en smal border collie (svart/hvit) så kom å si hei :D

Skrevet

Hvordan gikk det med folkens? Vi er i hvert fall strålende fornøyde!:P

Du skal ikke fortelle hvordan det gikk da?:-)

Skrevet

Vi fikk CERT, BIR og BIG3 (og her var det 13-14 forskjellige terriere), er megafornøyd banana

Har ikke tatt bildet ennå, både jeg og Shaylee var kalde å våte og ville hjem :P

Hvordan gikk det med sheltiene? Den som ble BIR ble og BIG1 fikk jeg med meg... Men det var jo ikke Silje eller Gunn...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...