Gå til innhold
Hundesonen.no

Haugesund

Marthe

Recommended Posts

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Det var synd.

Så at schæfere ikke kunne stilles. Hvis ikke hadde vel Ricco kommet :)

Ricco hadde kommet uansett... :lol: Jeg er sekretær i klubben og hjelper til der det trengst, men ikke i år... er bortreist i bryllup den helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ricco hadde kommet uansett... :lol: Jeg er sekretær i klubben og hjelper til der det trengst, men ikke i år... er bortreist i bryllup den helgen...

Okey :P Jeg er jo medlem i hundeklubben jeg også.. Er ikke sikker på om de trenger noe hjelp jeg? Kan evt hjelpe til på søndag, for jeg skal stille på lørdag. Hvis du vet om noe, så er det bare å sende PM :)

Jeg tenkte jeg skulle så det var godt du sa ifra for ellers hadde jeg glemt å melde oss på!!

Så kjekt :P Kanskje jeg ser dere også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) 28??? da bør jeg sende brevet imorgen å betale!! Vi skal stille!! kom bort å si hei viss noen ser oss da!! når skal papillon være da?

Da lokker du med Tine også? :) Du skal stille på søndagen :P

Påmeldingsfristen er forresten ikke 30 april.. det er 28, det er hvertfall det som står på NKK :P

Hmm, det står 30 i hundesport :lol:

Edit: Var på haugesund hundeklubb sin hjemmeside. Der står det 30.april. Så jeg tror dere kan forholde dere til den datoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, så bare, da var det nok bare listen på NKK som ikke var oppdatert!

Men av det jeg klarte å tyde av Hundeklubbens hjemmeside, som var noe kryptisk på dette punktet, så ville de IKKE ha påmelding via vanlig post?

Jeg har sendt påmelding på mail...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, så bare, da var det nok bare listen på NKK som ikke var oppdatert!

Men av det jeg klarte å tyde av Hundeklubbens hjemmeside, som var noe kryptisk på dette punktet, så ville de IKKE ha påmelding via vanlig post?

Jeg har sendt påmelding på mail...

Jeg forstod heller ikke dette :lol: Hjemmesiden er litt dårlig oppdatert synes jeg, så det blir litt rotete.

Kopiert fra siden:" Påmeldingsskjema utstilling NB! Sendes i retur pr. post!!! "

Pr.post? :)

Det går jo ann å sende mail til Per Åge Frank (leder for utstilling i klubben)

52851726

99728401

tigerbay@start.no

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sendt post!! :unsure:

Ringte Per åge nå! han sa at det ble sendt i retur viss dere meldte dere på på internett sånn som nkk driver med fordi de hadde ikke mulighet til å skrive det ut.. så når jeg hadde sendt det i post var det bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle jeg kanskje sendt på mail også?

Er litt usikker på det. Kanskje noe kan ringe han lederen for utstillingen? Jeg skal ikke melde på noen hunder selv(stiller andre sine hunder), så jeg har ikke satt meg inn i det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte Per åge nå! han sa at det ble sendt i retur viss dere meldte dere på på internett sånn som nkk driver med fordi de hadde ikke mulighet til å skrive det ut.. så når jeg hadde sendt det i post var det bra! :)

Jeg sendte det idag, forstod det sånn i Hundesport at de ville ha det med post. Bra at du ringte så kan jeg roe meg med med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...