Jump to content
Hundesonen.no

Sove om dagen

Sirup

Recommended Posts

Vår sov i mange timer når han hadde leka seg i ei halvtime eller noe! Da slokna han bare der han leka! :) Men det er vel forskjell på hunder og! :)

Det som er viktig å tenke på, er at når de sover, så må de få sove!! (Men dette vet du sikkert! :lol: )

Det er veldig forskjellig fra valp til valp. Min sov mye, veldig mye, mens søskenbarnet mitt sin valp nesten ikke sov noe. Men som Yakine sier, la valpen sove når den først sovner.

når de sover, så må de få sove!!

la valpen sove når den først sovner.

Det hadde jeg tenkt til også! :lol:

Både jeg og mannen jobber hjemmefra, så jeg håper den slukner en stund av gangen så vi får gjort unna litt arbeid mens den er i drømmeland.

Vel, jeg har jo en valp på 12 uker nå, og spesielt helt i begynnelsen sov han MASSE. Full fart en stund og så sloknet han. Han sover en del fortsatt selvfølgelig, men nå er det mer fart og moro :) Men han kan sove i flere timer om det så skal være. Han sover dessuten hele natten(i sengen min, hehe). Lykke til, kan tenke du gleder deg! :lol:

En valp skal ha omtrent like mye søvn som et spebarn(altså mest mulig), går du ofte å vekker hunden så vil du få en urolig hund som ikke klarer helt å slappe av som den burde(det er i hvertfall det jeg har fått høre og har lest).

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...