Ricco Skrevet 25. April 2006 Rapporter Skrevet 25. April 2006 Denne meldingen får jeg flere ganger pr. dag når jeg bruker tilbakeknappen etter jeg har lest på div. innlegg. Kan noen si meg hvorfor? Har hatt det siden sonen ble "ny", men det var mer av det tidligere enn nå. SQL error: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2) SQL error code: Date: Tuesday 25th of April 2006 01:29:51 PM
Marthe Skrevet 25. April 2006 Rapporter Skrevet 25. April 2006 Hvis du leser denne tråden: http://forum.hundesonen.no/index.php?showtopic=10155 så får du svar Jeg spurte om det samme for en liten stund siden
Ricco Skrevet 25. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2006 Ok, men det er jo en stund siden det innlegget da...(14 mars). trodde det var av de tingene som skulle rettes på ved oppdateringene jeg..
Marthe Skrevet 25. April 2006 Rapporter Skrevet 25. April 2006 Ok, men det er jo en stund siden det innlegget da...(14 mars). trodde det var av de tingene som skulle rettes på ved oppdateringene jeg.. Ja, det trodde jeg også. Håper de fikser det snart
vipsen Skrevet 25. April 2006 Rapporter Skrevet 25. April 2006 Vi har ikke skiftet server etter oppdateringene, feilmeldingen som dukker opp innimellom er grunnet en noe ustabil server. Som regel ordner den seg om man oppdaterer eller trykker seg tilbake en gang.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar