Com Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 Noen som vet hvor det er mulig å laste ned gratis program for redigering av video ?
Tore Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 Bruker du windows XP har du alt et fullverdig redigeringsprogram. (fullverdig for nybegynneren & raske redigeringer.) Windows MovieMaker.. Under tilbehør et sted... Ellers var det med et program når du kjøpte kameraet som er gratis for deg, ellers er det ingen som er lovlig gratis, utenom Trial Versjoner...
Basse Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Skrevet 31. Mai 2006 Windows MovieMaker.. Under tilbehør et sted... Det står ikke noe slikt hos meg, og jeg har XP (ny maskin også)
Tore Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Skrevet 31. Mai 2006 Jeg fant ut i senere tid at det er kun Win. XP Pro. som har MovieMaker, ikke Home... Så det er riktig Katarina.. Tror du fortsatt kan laste ned MovieMaker lovlig, enten fra microsoft.com eller noe sånt... Men skal ikke garantere...
Basse Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Skrevet 31. Mai 2006 Jeg fant ut i senere tid at det er kun Win. XP Pro. som har MovieMaker, ikke Home... Så det er riktig Katarina.. Tror du fortsatt kan laste ned MovieMaker lovlig, enten fra microsoft.com eller noe sånt... Men skal ikke garantere... Aha, får håpe på det for de som er interresert da!
Nirm Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Skrevet 31. Mai 2006 Prøv på www.download.com. Fant MovieMaker der selv.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar