Gå til innhold
Hundesonen.no

Brrr hva har jeg gjort galt nå?

Renate A

Recommended Posts

Uff nå har jeg gjort noe mystisk..igjen..og denne gangen kan jeg ikke skylde på sterke medisiner. :P

I den adresserubrikken (nettleseren) har jeg alltid kunnet skrive inn feks "start" også dukker startsiden.no opp i den droppmenyen, som regel øvers fordi den er lagret i favoritter, når jeg trykket på den så kom jeg rett inn på starsiden.no.

MEN nå må den adresselinjen ha alt inn med teskje...ikke får jeg inn noe fra favoritter og jeg kan ikke skrive inn feks www.startsiden.no det går ikke, MÅ taste inn http://www.startsiden.no og det er så jæ*** irriterende :P

Noe jeg kan gjør for å få tilbake det gode gamle opplegget?? Jeg bruker Internett Explorer.

Blir veeldig glad og takknemlig for hjelp. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke svare deg på hva du har gjort... slettet loggen, kanskje? Det forklarer ikke problemene med favoritter, da... Hmm... Mystisk!

Uansett, så lenge du har "norsk" IE og du skal til en .no-side så skal det holde å skrive "startsiden" og trykke ctrl+enter :P Magic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nå har jeg gjort noe mystisk..igjen..og denne gangen kan jeg ikke skylde på sterke medisiner.

Det kan jo være en langtidseffekt... :P

Du har sannsynligvis slettet loggen og/eller slått av autofullfør. For å slå på autofullfør (hvis den er av), går du på Verktøy > Alternativer for Internett... Klikk på Innhold og Autofullfør... og huk av ved Web-adresser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være en langtidseffekt... :)

Du har sannsynligvis slettet loggen og/eller slått av autofullfør. For å slå på autofullfør (hvis den er av), går du på Verktøy > Alternativer for Internett... Klikk på Innhold og Autofullfør... og huk av ved Web-adresser.

Atter en gang tuusen takk for hjelpen, nå funker det igjen.

Men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg klarer å gjøre dette om da..for jeg er jo ikke inne på den menyen i det hele tatt, noen som hakker og kødder med meg?? litt nevrotisk av meg jeg vet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...