Gå til innhold
Hundesonen.no

Skryte litt:)

Yakine

Recommended Posts

Skrevet

Vel, det her har jeg laga til tanteungen min! :)

Sånn ser lua ut bak...

P1010015.jpg

Her kler svigersøster på henne :D

P1010017.jpg

Sånn ser det da ut!

P1010018.jpg

Skrevet

Dæven steike...

Vet forsatt hvem som skal strikke t meg den dagen jeg får beibis, enten du vil eller ikke :D

:)

Hihi...

Skrevet

Har du strikket alt det!! WOW!

Og jeg som følte meg ganske så imponert av meg selv som har klart å strikke en halv sokk :)

Tipper babyen din kommer til å få en del fine ting ja :D (hvordan går det forresten?)

Skrevet

Har du strikket alt det!! WOW!

Og jeg som følte meg ganske så imponert av meg selv som har klart å strikke en halv sokk :D

Tipper babyen din kommer til å få en del fine ting ja ;) (hvordan går det forresten?)

Hehe, jeg er ikke så god på sokker da, så det er da stort med en halv sokk! :D;)

Jeg skal begynne på et sett til babyen så snart jeg får lønning nå! Kan ikke vente vettu! :)

(Det går veldig bra! Er i uke 15 på lørdag! :D Vi har vært på en ultralyd da, fikk se babyen og de målte hvor gammel den er. Så skal vi på ultralyd i mai og! Og da kan vi få vite kjønn og sånn om vi vil! ;) )

Og takk til dere andre! Hun er virkelig en skjønn jente, Mathea-prinsessa! :D

Skrevet

åå, så spennende! Er dere sånn som vil vite kjønn eller ikke?

*håpe dere vil slik at jeg slipper å vente så lenge!! *

Er så håpløst nysgjerrig på alt mulig jeg..

Skrevet

åå, så spennende! Er dere sånn som vil vite kjønn eller ikke?

*håpe dere vil slik at jeg slipper å vente så lenge!! *

Er så håpløst nysgjerrig på alt mulig jeg..

Hehe :)

Vi har snakka om det ja, og tror nok vi vil vite det! Men samtidig så er det jo så spennende å ikke vite å! :D

Skrevet

Hehe :)

Vi har snakka om det ja, og tror nok vi vil vite det! Men samtidig så er det jo så spennende å ikke vite å! :D

Nei ikke få vite det da, da åpner jo dere presangen før dere får den.

Vi ba om ikke å få vite det på begge ungene, men forskjellen på å bære fra guttungen i forrhold til jentungen at jeg var nesten 100% sikker på at det var en gutt(han var så mye mer urolig enn jentungen). :D

Skrevet

Nei ikke få vite det da, da åpner jo dere presangen før dere får den.

Vi ba om ikke å få vite det på begge ungene, men forskjellen på å bære fra guttungen i forrhold til jentungen at jeg var nesten 100% sikker på at det var en gutt(han var så mye mer urolig enn jentungen).

Vet ikke om vi greier å holde oss :D Hehe... :)

Så utrolig fint. :D Du er kjempeflink da!!!

Tar du imot bestillinger?

Ja, det kan da hende?! :D;)

Så pent det var, du er kjempeflink :D . Selv så vet jeg knapt at fram på en strikkepinne ;) .

Takk! ;)

Så flink du er :P

Takk! :P

(Måtte ta bort noen smilyer)

Skrevet

Oj! Imponerende :)

Takk! :D

Wow så flink du er! *bestiller sånt* :D

Hihi! :D Bare du betaler garn du så! :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer