Gå til innhold
Hundesonen.no

ei hjemmeside som trenger desperat hjelp..


MyPapillon

Recommended Posts

Hei! Har holdt på ganske mange dager og totalt timeantall tør jeg ikke tenke på,for nå kaster jeg snart pcèn ut et sted..hehe...

Skulle lage hjemmeside,begynte inne på home.no..jada begynte greit,så var det både det ene og det andre,å finne figurer,å greie å sette dem inn på siden,på rett sted...(og ikke glem at jeg er Helt blank på data nå), så var det å få ting til å fungere,satt vel til 5 om morran,men da ga jeg opp,skulle opp med barn om morran...vel,så tenkte jeg at jeg fikk legge den siden til side...

Nå har jeg holdt på inne på freewebs.com,og vet ikke hvordan å få bilder på de rette stedene og også få publisert hjemmesiden sånn at alle kan se første forsøket mitt...så jada..her er det mange spørsmål,sorry vet at jeg trenger assistanse,ja,behøver ikke fortelle det,nei..MEN...hjelp....??

På forhånd takk...

Så håper jeg da å kunne legge ut ei nesten ferdig side snart...for testing...

Vilde. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vet hvordan du har det!

Jeg holdt på med den nye layouten på siden min, og ble veldig fornøyd med den..

Men så viste det seg at når jeg publiserte siden så gikk det litt skeis...

Nå er mye av det ordnet opp i, men jeg har fortsatt "bortoverlinje" noe som absolutt ikke er meningen at jeg skulle ha.. og jeg blir så irritert og frustrert..

Høres sikkert ikke så "big deal" ut, men det er fryktelig irriterende når sånnt ikke går som det skal!

Her inne er det mange flinke folk som er gode på dette med hjemmesidelaging, og jeg er sikker på at noen her inne kan hjelpe deg, men jeg tror kanskje du må være litt klarere på hva det er du lurer på?

Da er det litt lettere å hjelpe deg ;)

Sikkert noen med freewebs side her inne som kan fortelle deg hva du må gjøre, om det er andre spørsmål underveis så kan du jo spørre, så hjelper sikkert noen som kan det deg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...