Gå til innhold
Hundesonen.no

Et lite utvalg av stalldyra våre! (både hund og hest)

SoppenCamilla

Recommended Posts

I dag har jeg vært i stallen og tatt bilder av hestene og hunden :D

Vi har da tinkerhoppa Tabitha, med føllet sitt, Sultan, som er blanding av tinker og frieser. Tabitha er fôrhesten til ei i klassen:

IStallen002.jpg

IStallen003.jpg

IStallen004.jpg

IStallen008.jpg

IStallen009.jpg

IStallen019.jpg

Også har vi sure, gamle Hilmer, som er en nordlandsvallak, og han er min fôrhest :P (Han er forøvrig ikke helt fornøyd med å stå ute i paddock aleine :P ) :

IStallen001.jpg

IStallen006.jpg

IStallen007.jpg

Disse er fra etter vi hadde vært ute og longert han, og hardkjørt han skikkelig.. Man kan visst få en hel del energi av å stå aleine i paddocken og kjede seg og se på Tabitha og Sultan! :P

IStallen014.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig hester!

Hvem stall er det du har hest, har du noen staller og annbefale her i Sandefjord, jeg skal begynne og ri igjen, sammen med en vennine her, men jeg finnes ikke kjent her.

De hestene står i Stokke. Det kommer ann på om du skal ri for instruktør eller ha fôrhest da, for hvis dere vil begynne på rideskole, så anbefaler jeg Skauen på det varmeste. Det ligger også i Stokke, og Per og Helene Waaler er kjempeflinke. Men om dere vil ha hest på fôr, så er det litt vanskeligere. Jeg brukte veldig lang tid på å finne Hilmer. Men det er bare til å kikke i avisa etter annonser, eller på hestemarked, dyrenett og andre hestesider. Men jeg kan gi deg beskjed om jeg finner noe! :icon_clapping: Hvordan hester er det dere vil ha da? Kald/varm? Sprang/dressur/hobby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...