9na Skrevet 7. April 2006 Rapporter Skrevet 7. April 2006 Tommy på 7 år,veldig tam og sosial fugl Tico på 5 måneder,kom hit for ikke så lenge siden,så er enda ikke tam Måkefinken min med det veldig oppfinnsomme navnet Måki hehe Sebrafinkene Finka og Finkus og risfuglene mine Java,Paddie og Bali og risfuglungen jeg beholdt fra sist kull Jaffa,sønn av Java og Bali =) Ja dette var mine fjærkledde venner hehe,er kjempegøy å drive med fugler
Tine Skrevet 7. April 2006 Rapporter Skrevet 7. April 2006 Kjempe søte fugler da lager sikkert mye liv dem
victoria_e Skrevet 7. April 2006 Rapporter Skrevet 7. April 2006 Så fine de er Savner virkelig å ha fugl i huse
Baby Skrevet 7. April 2006 Rapporter Skrevet 7. April 2006 De er så pene Nina. Tico var skikkelig pen da. Tror ikke jeg har sett han før.. Når fikk du han?
Toya Skrevet 7. April 2006 Rapporter Skrevet 7. April 2006 så skjønne har tre stk nymfer selv jeg... de lager liv i heimen skal jeg love deg
9na Skrevet 7. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2006 hehe ja nymfer lager jo ikke akuratt lave lyder hehe..undulatene bråker litt her,men finkene er veldig rolige,så egentlig veldig lite bråk fra dem her hjemme =)
Toya Skrevet 8. April 2006 Rapporter Skrevet 8. April 2006 hehe ja nymfer lager jo ikke akuratt lave lyder hehe..undulatene bråker litt her,men finkene er veldig rolige,så egentlig veldig lite bråk fra dem her hjemme =) de hyler noe sinnsykt ja... har blitt ør i hue av de noen ganger ja... nå så har hu jenta vi har, finni ut at hu har lyst på noe vettu... og det laaager MYE liv.... står med stjerten i været og hyler, og det er ikke pene hyl... det er sånne skjærenes hyl, som gjør at hue bare vil dette ned fra hue... så... undulater lager mye mer milde lyder... hadde en blå undulat en gang, som het svein, men katta klarte å drepe den... mamma passa den, og hadde glemt å sette den inn på rommmet hvor ikke kattene var om natta, og da hadde kattene klart å få opp døra, og drept den.. :S
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar