nordmørsloppa Skrevet 22. Mai 2010 Rapporter Skrevet 22. Mai 2010 Her er Cassis Bris 6mnd, sammen med shih tzu blandingen storm Siter
Bikkjehuset.no Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 Helt forelsket altså Har sinnsykt lyst på en naken CC. Da skulle jeg har brukt den til Ag, tur og masse kos. Hvordan gjør dere som eier CC med kviser? Jeg har skjønt at dette kan være ett problem, sliter deres hunder med det? Hva sier dommer på utstilling om kviser? Jeg har også lest at genet som gjør hunden naken kan gi mangel på tenner. Er det mange tenner som mangler evt hvilke? og hvor mange hunder har dette problemet, avles det på de med tannmangel? Siter
bea Skrevet 21. April 2011 Rapporter Skrevet 21. April 2011 Hadde jeg bare hatt 14 000,- akkurat nå! Lee-Loo Siter
julnil Skrevet 29. April 2011 Rapporter Skrevet 29. April 2011 Angående bading her uke: Mange bader dem hver andre uke istedenfor hver uke Er også mange som klipper puffene korte, slik at pelsstellet blir langt mindre enn på de med lang pels Siter
julnil Skrevet 23. August 2011 Rapporter Skrevet 23. August 2011 Drar opp denne tråden. Har pr dags dato en herlig ccpp på 5 mnd vimsende rundt oss. Luigi er en rolig valp, som tar det meste på strak arm. Vi koser oss glugg ihjel. Vi skal også ha en cc (nakenvarianten) iløpet av de neste årene Shandor's Joking Jackaroo 'Luigi' forsyner seg av havets delikatesser Siter
mushi Skrevet 23. August 2011 Rapporter Skrevet 23. August 2011 Snuppa mi. 5,5 kg og nesten 4 år gammel. Siter
ClickerHappiness Skrevet 10. Mai 2015 Rapporter Skrevet 10. Mai 2015 Her er min CCPP, Rosalita Sirkushund og diva uten tvil -Andrea 6 Siter
ClickerHappiness Skrevet 11. Mai 2015 Rapporter Skrevet 11. Mai 2015 Så søt hun er Takk! Hun vet å sjarmere Siter
Lunatic Skrevet 12. Mai 2015 Rapporter Skrevet 12. Mai 2015 Er det noen CC-oppdrettere som er verdt å se på nå om dagen, både i Norge og utlandet? Har veldig lyst på en CC som maskot en dag. Drømmer litt om begge variantene, men må si at PPen frister mest, selv om jeg elsker de nakne 80-talls CCene også Siter
julnil Skrevet 12. Mai 2015 Rapporter Skrevet 12. Mai 2015 Er det noen CC-oppdrettere som er verdt å se på nå om dagen, både i Norge og utlandet? Har veldig lyst på en CC som maskot en dag. Drømmer litt om begge variantene, men må si at PPen frister mest, selv om jeg elsker de nakne 80-talls CCene også Ramset opp en del seriøse i en annen tråd om cc nettopp, vet ikke om du får den opp i søk? Siter
Recommended Posts