Gå til innhold
Hundesonen.no

Tuppetroll.com

tuppetroll

Recommended Posts

Skrevet

Kjempefin layout, og jeg liker utrolig godt oppsettet på sidene om deg og hundene, og måten du har organisert galleriet på. Kjempeflott (nesten litt furt over at jeg ikke tenkte på noe så kreativt selv :))!

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Takk for veldig hyggelige kommentarer både om layen og om jentenes sider. Må si jeg ble utrolig fornøyd med den bildeløsningen selv, selv om jeg sikkert brukte 3 dager på å bestemme meg for hvilke bilder av hundene som skulle med der. De skal liksom få vist alle sider av seg via den bildekollasjen, og det ble jeg veldig fornøyd med ja :)

Har forsøkt å blogge litt aktivt de siste dagene nå, så ikke glem å stikk innom og se bilder av verdens kuleste cavaliersveis :P

• 2 months later...
Skrevet

I dag er det blitt julestemning på tuppetroll.com igjen - det finnes masse nye bilder i bloggen, samtidig som jentene har fått nye bilder på sine sider . Vi tar gjerne imot meninger og konstruktiv kritikk :)

Skrevet

Kjempefin layout og julebilder! Synes kanskje ikke fargen på bakgrunnen passet så godt sammen med bakgrunnsfargen i frame'n(eller hva man kaller det), men ellers var den veldig fin :)

Skrevet

Som alltid en gjennomført fin side, men denne gangen synes jeg fargene ble litt slitsomme, spesielt bakgrunnsfargen, men også den inni selve iframen.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...