Gå til innhold
Hundesonen.no

Nudler med ost?

olavxxx

Recommended Posts

*lukker øynene og prøver å forestille seg*

For meg høres dette ganske så næsty ut... litt slimete nudler med smelta ost...

meeen, nå har jeg jo blitt tilstrekkelig nysgjerrig til at jeg sikkert kommer til å prøve hvis anledningen byr seg!

Edit: Astrid!! DET var ekkelt det!!

Trond spiser søte boller med potetgull og majones han... *grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså: nudlene skal være passe kokte. ALT vann må være av. Selv foretrekker jeg dem uten krydder (gosh det krydderet er dårlig, var derfor jeg begynte med osteprosjektet) og så ha små ostebiter i så de smelter.

Åja, jeg digger det. ;)

Gjerne med litt baconbiter i også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiste nuddler hver dag når jeg gikk på internatskolen, men så blei jeg dritt lei, men det er jo veldig godt! men jeg pleide å ka hvit ost på, og ketchup! man man! meg og eirik(kjæresten mn) spiser veldig ofte makaroni og ost! det er godt det. før når kenny levde, skulle han spise makaroni, så vi lagde til alle 3 og satt å gofla inn! koselig! savner han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst fiskepinner med potetgull og majones er bare konge... og husk at potetgullet skal være salt variant! veldig viktig i oppskriften ;)

Hørtes ut som en kaloribombe ihvertfall :P Skal ha det i bakhodet om jeg tilfeldigvis har alle ingrediensene en gang.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere spiste jeg gjerne vaffel eller brødskive med morrpølse, nugatti, hvitost og baconost på. Smakte faktisk veldig godt. Har vel forsåvidt også likt brødskive med brunost og salami på, og brødskive med jordbærsyltetøy og kaviar på - er litt mer tvilende til den kombinasjonen nå egentlig. Toast med brunost og ketchup på likte jeg også da jeg var mindre, men det har jeg ikke turt å prøve igjen. En ting som er godt dog, det er tortilla med nugatti, mais og ost. Bilde og bilde.

I alle fall. Nudler med ost høres dritgodt ut, aner ikke hvorfor i alle dager jeg aldri har prøvd det. Blir sikkert enda bedre om du tar oppi mais og aromat i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...