Jump to content
Hundesonen.no

Sandra og Mira

Mira

Recommended Posts

Jeg har 2 sheltier. Den ene heter Sandra og er 11 år og den andre heter Mira og er 13 uker. Sandra er ikke noen utstillingshund men er alle tiders. Har drevet med lydighet for noen år siden og vi fikk sølvmerket i klasse 1. I ettertid så har vi ikke drevet med lydighet men bare koset oss sammen. Hun er 50 cm i mankehøyde og sobel. Hun kommer fra Ålesund. Når det gjelder min siste hund, Mira, så er hun nettopp blitt familiemedlem. Hun er ei vakker sobel tispe som kommer fra Biristrand. Med tid å stunder skal vi prøve oss i utstillningsringen . Hun er ei lærervillig pie og en hund med mye fart og moro. Mira er en ulv i matfatet og tar gjerne smaksprøver i de andre hundenes fat om muligheten er der. Mira ønsker jeg valper på når den tid nærmer seg så det skal bli moro. Kanskje så er hun starten på mitt oppdrett ? :P Hadde ei tricolortispe som jeg måtte avlive i fjor sommer . Hun hadde hjertesvikt og væske på lungene. Hun ble bare 8 år :P Man kan si det slik at Mira er mitt håp i framtiden.

Ja det er virkelige fine hunder jeg har. Skal på utstilling med Mira når hun blir gammel nok og jeg får trenet henne til utstilling. Da blir det i første omgang valpeshow, noe som er ganske moro. Kommer til å konsentrere meg om midtnorge i første omgang når det gjelder utstilling så får vi se hvoran det går. Hun står iallefall som en stjerne så vi får håpe at det fortsetter.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...