Jeampi Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 slik ser da mitt word program ut og jeg har noen ting jeg lurer på g håper noen vet. Hvor trykker jeg for å bytte farge på skriften? Hvor trykker jeg for å få dobbel linje avstand mellom linjene automatisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 om du høyreklikker på oppgavelinjen på toppen og krysser av for "formatering"... Kommer det da opp en A med rød tykk strek under? Isofal kan du bytte farger der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luna Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Vis ---> verktøylinjer --> formatering, der får du opp "farge-knappen" på verktøylinjen øverst. Hva det blir på engelsk, må du ikke spørre meg om. Halvannen linjeavstand - merk teksten og trykk ctrl + 5 Pito var forresten så søøt atte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Vis ---> verktøylinjer --> formatering, der får du opp "farge-knappen" på verktøylinjen øverst. Hva det blir på engelsk, må du ikke spørre meg om. Halvannen linjeavstand - merk teksten og trykk ctrl + 5 Pito var forresten så søøt atte Trykker du 0 istedet for 5 så får du vel dobbel linjeavstand. Men jeg mener at man kan stille inn avstanden et sted, men husker ikke helt hvor nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luna Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Dobbel var det du skulle ha ja, beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 28. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Jeg finner ikke det farge greiene for jeg har på engelsk Men jeg fant ut det med dobbel linje avstant! takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar