Djervekvinnen Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Jeg kommer ikke inn på Canis idag. Er det noe feil med hele siden, eller er det bare min maskin?
Wanderlust Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 kommer heller ikke inn. Men om noen har tenkt å kjøpe seg noe der i den nærmeste fremtid har jeg et gavekort på 50 kr som jeg gir bort.
Wheaten terrier Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Da har du kanskje overført det til meg? Har plutselig fått et jeg ikke aner hvor kommer fra Men det er jo bare greit det, hvis canis bare kan begynne å virke innen 10 dager...
Djervekvinnen Skrevet 28. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 jeg har også fått et gavekort på 50 kr..... jeg skjønner ikke hvor det kommer ifra... Er det noe muffins??
cocker-eier Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Nope, kommer ikke inn. Kom inn tidligere i dag, men nå var det stopp (igjen, var sånn i går kveld også <_< ) Jeg har og fått mail om et gavekort på 50 kroner jeg ikke viste jeg hadde, som må brukes opp innen 10 dager, trodde jeg hadde brukt opp mine.
Guest Christine Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Jeg har et gavekort...Går ut snart da! Noen som vil ha det?
Djervekvinnen Skrevet 28. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Ja jeg tar gjerne imot. Så lenge det ikke er noe rart.. Alle får plutselig gavekort som snart går ut... merkelig..
PsychoLynx Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Fikk også mail idag om gavekort.. Tror det er noe etterheng etter noe som ble gitt ut i fjor jeg, men er ikke sikker. Men, siden jeg ikke kommer inn på Canis, kan jeg jo slenge ut et spørsmål her. Vet dere om man får brukt flere gavekort samtidig på Canis? jeg har 3 sånne kort på 50 kr her nå, og må vel si at jeg ikke bestiller så veldig mye på Canis da jeg ikke har hund lenger.. Men funderte jo på en bok eller noe da, men hadde vært best om jeg kunne bruke alle tre kortene på en bestilling. Noen som vet?
Wanderlust Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 eller er det bare noe feil'? For jeg fikk ett gavekort på 50kr da jeg ble alpha kunde, og det skulle gå ut den og den datoen, og det er LEEENGE siden det skulle gått ut, så fikk jeg et gavekort på 100kr når jeg ble VIP kunde, men det brukte jeg opp. Rart om så mange har fått, men da kan jo jeg bare få alle så får jeg gratis metallapport:) HEHE (føler meg frekk)
Havana Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Jeg fikk også mail om et gavekort på 50kr som jeg ikke husket at jeg hadde og som går ut om 10 dager. Kommer heller ikke inn på Canis. (Kanskje de har blitt hacket av noen som syns det er gøy å dele ut gavekort... )
vipsen Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Kanskje lurt å sende mail direkte til canis så får man muligens riktig svar?
Renate A Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Jeg har også fått mail om gavekort på 50kr...
Djervekvinnen Skrevet 28. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 hvis noen klarer å komme seg inn på Canis etterhvert og fått undersøkt dette, kan de si ifra her?
Wanderlust Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 ingen som vet mailadresse eller noe da? Eller kunne ringt dit...
tuppetroll Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Jeg også, så tror nok Canis sliter litt nå... Tar gjerne imot gavekort hvis noen vil gi bort
Wanderlust Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Jeg også, så tror nok Canis sliter litt nå... Tar gjerne imot gavekort hvis noen vil gi bort jeg også hehe. om jeg får samla opp litt:P er blakk og gavekort på 50kr rekker jo kun til portoen:P
Marthe Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Jeg har også fått gavekort Men kommer meg ikke inn på siden... Tror det må være noe feil med canis. For de lever ikke lenge hvis de gir vekk 50 kr til alle brukerene
Jeampi Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Jeg kommer ikke inn + at jeg har fått gavekort
Wanderlust Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 sendte mail, men fikk bare dette som svar: Pga flytting til nye lokaler, vil det ta lenger tid enn normalt før du får svar på henvendelser til kundeservice denne uken. Vi beklager de ulempene dette måtte medføre. så må nok heller ringe kundesrvice for å få svar,..
Taran Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Jeg har ikke fått gavekort , kommer heller ikke inn.. Men jeg tar Gjerne imot gavekort vis noen vil gi meg EDIT: Må få skaffa meg neseprøver så vi får startet treningen snart.. Eller en refleks så vi ikke blir kjørt på når vi går tur:o
katchina Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Har også fått beskjed om et gavekort som snart går ut. Kommer inn på siden til Canis.
Wanderlust Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 nå kommer jeg inn også, Så noen som deler ut gavekortene sine Edit: kan se ut som det er litt problemer der ennå...
Wheaten terrier Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Så, hva gjør dere? Bruker dere dem ? Eller er det en feil, sånn at det ikke er noen vits?
Djervekvinnen Skrevet 28. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Det lurer jeg også på... vet ikke helt hva jeg skal tro.. Vil jo gjerne bruke det!
Wanderlust Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Så, hva gjør dere? Bruker dere dem ? Eller er det en feil, sånn at det ikke er noen vits? jeg komme rnok ikke til å bruke det pga jeg har ikke penger til å bestille noe,..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar