Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig...


Anca

Recommended Posts

framskritt hos Arjen når vi skal gå pent i bånd. :) I dag trakk han nesten ikke i det hele tatt! =D>

Har funnet ut hvorfor det har gått litt seint. Forloveden har vært for lite konsevent og latt ham trekke. Men nå har jeg fått skikk på ham (altså forloveden :wink: )! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp er det!  :)  

Han har så dårlig tålmodighet, blir litt fortvilet av og til. Lever visst i en drømmeverden der Arjen lærer seg å gå pent på 1 time...  #-o

Jeg vet ikke hvor de har fået den ide fra. (kanskje hunden er så klog at den selv kan)Oo. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. vet akkurat hva du mener!!! Min samboer har litt VEL høye krav til hunden! Vi var på kurs, og to dager etterpå sa ha "Tror ikke det er noe det derre kurset, hun drar jo framdeles!" He he... så nå er det meg som trener med henne..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. vet akkurat hva du mener!!! Min samboer har litt VEL høye krav til hunden! Vi var på kurs, og to dager etterpå sa ha "Tror ikke det er noe det derre kurset, hun drar jo framdeles!" He he... så nå er det meg som trener med henne.....  :D

:D:):D Mannfolk assa...! :D:D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. vet akkurat hva du mener!!! Min samboer har litt VEL høye krav til hunden! Vi var på kurs, og to dager etterpå sa ha "Tror ikke det er noe det derre kurset, hun drar jo framdeles!" He he... så nå er det meg som trener med henne.....  :)

Høres ut som noe min sambo kunne sagt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Godt å høre at det ikke bare er meg som har det slik. :D 8)

Akkurat nå går jeg på kurs for å lære hvordan jeg skal lære Nemi ting, og ikke nok med det... I tillegg må jeg lære min kjære hvorfor og hvorfor ikke. Er tungvint dette her... #-o Men det er da en trøst at vi er flere. Det er vel litt av meningen dette her. Forskjellen på menn og kvinner mener jeg!! He he.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...