Gå til innhold
Hundesonen.no

Match show på Levanger....


Guest Christine

Recommended Posts

Oscar gikk ut med engang, han hadde for kraftig underkjeve sa han.

Lady gikk videre en runde, merkelig nok ettersom hun var alene. :)

Men tror ikke den dommeren likte Cavalierer, hun sendte ut alle unntatt Cavkooik sin Cavalier med engang. ;)

Beste blandingshund ble en Rottweilerblanding og beste rasehund ble en Dvergpincher.

Kan jo også fortelle at Cavkooik fik BIM på valpen sin ettersom hun nok ikke er på nett på en stund nå. ;)

Og BIR valp var Oscar`s lillesøster. :)

Jeg har tatt masse bilder. Skal legge ut senere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Uff da det var trist Christine :)

Kom på det når jeg satte meg i bilen at jeg glemte jo å si lykke til. ;) (meget glemsk)

Det var iallefall en flott dag da ;) fint vær og greier. Lucas måtte bade når vi kom hjem da, det var så støvete, pelsen var jo helt grå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sårri at jeg ikke fikk hilst på så mange altså ;) Var litt fjern, og holdt på å fryse ihjel. Skjønte mindre enn lite av de matchshowgreiene, blir nok ikke mange fler av dem på meg heller nei, synes ikke det var særlig givende. Hadde vært mye bedre hvis dommeren var tydeligere på hvem som gikk videre og ikke også, noen ganger håndhilste han jo først på den som gikk videre, og noen ganger først på den som gikk ut. Jaja.. Var nå greit nok da ;) Men mye mer gøy med vanlig utstilling synes nå jeg da.

LiLi gikk videre i første omgang, men gikk ut i andre omgang, med denne beskjeden: Hun er veldig vakker, og hadde hun hatt samme bakbensbevegelser som den (pekte på den hun gikk mot), så hadde hun vunnet!

Litt teit beskjed å få spør du nå meg, er jo greit for meg da, men sikkert ikke så gøy å få høre for den som vant. Den andre er vakrere enn din liksom, men din har bedre bakbein. Hømm..

Monika! Var du der altså? Halleluja.. Jeg så jo gærneLucas, men tenkte ikke på at det var han!! Kjente han igjen først nå når jeg så bildene! Hoho! Så stor han har blitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monika! Var du der altså? Halleluja.. Jeg så jo gærneLucas, men tenkte ikke på at det var han!! Kjente han igjen først nå når jeg så bildene! Hoho! Så stor han har blitt ;)

Jeg var der ja ;) hehe, han har blitt endel større siden sist nå ja ;) Så ikke dere jeg heller. Ikke lett å se folk blant alle folkene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...