MarieR Skrevet 12. April 2006 Rapporter Share Skrevet 12. April 2006 Da må det vel være suverent med trening da vel? Hehe.. Skal stille på Sunndalsøra vi også. Synes du burde melde på jeg Ingenting er vel bedre enn trening? Ringtrening tar vi på kurset, så dette blir sosial trening Ingenting er bedre enn trening nei, men selv det med måte hihi. Får se, kanskje jeg melder på i site liten, med mindre det er frist på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Da er det en liten tid igjen... Planen vår er hundefrisør, og på Fredag: Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tur, så komme inn og tørke (om det regner) så oppe i dusjen, og dusje og sjamponere osv...Så tørke, så hånddukdekken, så sove, så stå opp, så ute og gå tur, så børste, så forbrede oss, så dra, så møter vi alle dere ;D Christina: OT, men flotte bilder av deg og Lili på Tr.heim hundeskole sine sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Da er det en liten tid igjen... Planen vår er hundefrisør, og på Fredag: Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tur, så komme inn og tørke (om det regner) så oppe i dusjen, og dusje og sjamponere osv...Så tørke, så hånddukdekken, så sove, så stå opp, så ute og gå tur, så børste, så forbrede oss, så dra, så møter vi alle dere ;D Christina: OT, men flotte bilder av deg og Lili på Tr.heim hundeskole sine sider Hihi, kult, ante ikke at det var bilder av oss der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Er det forresten noen som trenger et sted å sove i helga? Jeg er alene hjemme Kjører fra trheim fredag kveld og tilbake igjen søndag.. Send meg pm eller noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Hihi, kult, ante ikke at det var bilder av oss der Enda mer OT: Kult! *løper og ser* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 19. April 2006 Rapporter Share Skrevet 19. April 2006 Uff, jeg ville dit jeg, men så får jeg besøk av mamma fra i morgen til lørdag eller søndag, pluss at svigermor kommer en tur på lørdag... Kjipe greier Men vi skal så mye fra juni av så det går vel greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 20. April 2006 Rapporter Share Skrevet 20. April 2006 Uff, jeg ville dit jeg, men så får jeg besøk av mamma fra i morgen til lørdag eller søndag, pluss at svigermor kommer en tur på lørdag... Kjipe greier Men vi skal så mye fra juni av så det går vel greit Synd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Da er Match showet i morgen.. 44 hunder påmeldt Når kommer dere egentlig? JEg og Stine kommer rundt halv ti-ti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Er det i morgen?? Jeg hadde fått det for meg at det var på søndag og har derfor ikke meldt på!! ååh.. og jeg som hadde så lyst til å være med.. Det er vel for sent å melde på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 I morgen ja. Så dumt at du hadde missforstått da.. Er nok for sent nå ja.. Men du kan jo ringe å prøve å smiske litt da. Vi kommer nok i samme tiden som dere Christine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Mona: Smiiiiisk.. Cavalita: Flott Edit: Ingen som vil bytte hund med hverandre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Mona: Smiiiiisk.. Cavalita: Flott Edit: Ingen som vil bytte hund med hverandre da? Meg stille Setter? næhæi, tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Ende værre og se meg stille Cavalier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Vet ikke til hvilken tid jeg kommer enda, men i 10, 11 tiden regner jeg med Dere får stoppe å snakke med meg om dere ser meg altså. Er ikke så flink på sånt selv Noen som tar toget? Christine: Jeg vil gjerne bytte hund! Om jeg slipper å stille da selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Nei, tørr ikke ringe Når begynner det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Nei, tørr ikke ringe Når begynner det? Kan ringe for deg jeg. Det begynner klokka 10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Forresten, kanskje litt OT dette men Er det best å ha på sele på en hund som ikke slutter å dra blant andre hunder. Får man bedre kontroll da, eller er det best med vanlig halsbånd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Jeg syns iallefall jeg har mer kontroll med sele på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cocker-eier Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Lykke til i helgen alle sammen! Hadde vært moro å være med, men jeg og Mia skal på Spanieltreff denne helgen (blir nok moro det og ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Monica: Da bytter vi hund da Neida.. Jeg syns det er best med sele på.. Mona: Riiiing riiing Tone: kos deg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Åhh jeg fikk ingen til å kjøre meg Men dere får ha det fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 *venter spent på resultater* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Heisann Da er vi kommet friske(?) hjem...Nei...Jeg ligger på sofaen med kvalme, hodepine og feber...Reine kennelhosten dette. Gikk veldig bra på valpeshowet med mange av soniserne i dag, og jeg må Gratulere Lothrien og HegeK(var det deg?) med Flott resultat Ellers kan vi si at Matchshowet var en STOR skuffelse.ALDRI match show igjen altså..En runde i ringen, så plutselig får man vite om man er videre eller ikke.. Kritikkien vi fikk var: 1. omgang: Gratulerer du er vidre 2. omgang: Litt bedre kryss... Dæ, så mye vi klokt vi fikk ut av det...*ellerikke* Ellers var det morsomt og hilse på Christina, Liv Anne(igjen), Stine, Monica og se Lothrien og HegeK... Bilder kommer en gang i tiden..Nå må jwg soove bort feberen..*Natta* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Dumt du ble skuffet da Men det er jo sånn match show er. Hvem gikk du mot de to rundene? God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Har enda ikke sovnet.. I første runden gikk jeg mot en liten Chihuahua-...Etter en runde sa dommeren:" Jeg liker ikke ryggen. Takk for i dag!" Og gang nummer to: Tibetansk Spaniel eller no? Dama ba meg om å holde GOD avstand, så alt ble FOR JÆ*E*I*, med en hund som bare måtte bli stoppet osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar