Gå til innhold
Hundesonen.no

Match show på Levanger....

Guest Christine

Recommended Posts

Da må det vel være suverent med trening da vel? ;) Hehe.. Skal stille på Sunndalsøra vi også. Synes du burde melde på jeg :P Ingenting er vel bedre enn trening?

Ringtrening tar vi på kurset, så dette blir sosial trening :P Ingenting er bedre enn trening nei, men selv det med måte :P hihi. Får se, kanskje jeg melder på i site liten, med mindre det er frist på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Da er det en liten tid igjen...

Planen vår er hundefrisør, og på Fredag: Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tur, så komme inn og tørke (om det regner) så oppe i dusjen, og dusje og sjamponere osv...Så tørke, så hånddukdekken, så sove, så stå opp, så ute og gå tur, så børste, så forbrede oss, så dra, så møter vi alle dere ;D

Christina: OT, men flotte bilder av deg og Lili på Tr.heim hundeskole sine sider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en liten tid igjen...

Planen vår er hundefrisør, og på Fredag: Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tur, så komme inn og tørke (om det regner) så oppe i dusjen, og dusje og sjamponere osv...Så tørke, så hånddukdekken, så sove, så stå opp, så ute og gå tur, så børste, så forbrede oss, så dra, så møter vi alle dere ;D

Christina: OT, men flotte bilder av deg og Lili på Tr.heim hundeskole sine sider :)

Hihi, kult, ante ikke at det var bilder av oss der :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg ville dit jeg, men så får jeg besøk av mamma fra i morgen til lørdag eller søndag, pluss at svigermor kommer en tur på lørdag... Kjipe greier :huh: Men vi skal så mye fra juni av så det går vel greit :huh:

Synd da :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i morgen?? :P

Jeg hadde fått det for meg at det var på søndag og har derfor ikke meldt på!! :P

ååh.. og jeg som hadde så lyst til å være med..

Det er vel for sent å melde på nå :P

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke til hvilken tid jeg kommer enda, men i 10, 11 tiden regner jeg med :P Dere får stoppe å snakke med meg om dere ser meg altså. Er ikke så flink på sånt selv :P

Noen som tar toget?

Christine: Jeg vil gjerne bytte hund! Om jeg slipper å stille da selvfølgelig :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Heisann :)

Da er vi kommet friske(?) hjem...Nei...Jeg ligger på sofaen med kvalme, hodepine og feber...Reine kennelhosten dette.

Gikk veldig bra på valpeshowet med mange av soniserne i dag, og jeg må Gratulere Lothrien og HegeK(var det deg?) med Flott resultat :)

Ellers kan vi si at Matchshowet var en STOR skuffelse.ALDRI match show igjen altså..En runde i ringen, så plutselig får man vite om man er videre eller ikke..

Kritikkien vi fikk var:

1. omgang: Gratulerer du er vidre

2. omgang: Litt bedre kryss...

Dæ, så mye vi klokt vi fikk ut av det...*ellerikke*

Ellers var det morsomt og hilse på Christina, Liv Anne(igjen), Stine, Monica og se Lothrien og HegeK...

Bilder kommer en gang i tiden..Nå må jwg soove bort feberen..*Natta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Har enda ikke sovnet.. :)

I første runden gikk jeg mot en liten Chihuahua-...Etter en runde sa dommeren:" Jeg liker ikke ryggen. Takk for i dag!"

Og gang nummer to: Tibetansk Spaniel eller no?

Dama ba meg om å holde GOD avstand, så alt ble FOR JÆ*E*I*, med en hund som bare måtte bli stoppet osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...