Baby Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Jeg kommer selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Skal vi ha treff etter alt er ferdig da, eller? Vet dere om det er inne eller ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Regner med det er ute ettersom det er ved kjøpesenteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Eller inne på kjøpesenteret? Eller hvis det er lørdag er det vel ikke det da, men vet at det har vært noe kaninhopping eller noe der inne før. Huff, blir jo iskaldt hvis vi skal være ute da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Eller inne på kjøpesenteret? Eller hvis det er lørdag er det vel ikke det da, men vet at det har vært noe kaninhopping eller noe der inne før. Huff, blir jo iskaldt hvis vi skal være ute da Hmm.. Da tar vi på oss stallkjeldressen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Hmm.. Da tar vi på oss stallkjeldressen da Hoho! På hunden og da eller? Hun viser seg ikke bra om hun fryser <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Men hadde det vært på magneten som det pleier å være så hadde det jo og vært ute. Var det når vi var der på valpeshow i April i fjor og... Jeg har og hund som ikke går særlig bra når det er kaldt for han, så man kan jo håpe. Jeg kan forresten sende en mail å høre jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 nei og nei det er kjekt med spisshund som ikke bryr seg omm kulde! jeg bare håper snøen forsvinner, og holder seg borte jeg da! Kjipt med ute utstilling i snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 nei og nei det er kjekt med spisshund som ikke bryr seg omm kulde! jeg bare håper snøen forsvinner, og holder seg borte jeg da! Kjipt med ute utstilling i snø Snø er forholdsvis greit det, verre med sørpe og regn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Fikk svar nå og det er nok ute ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Æsj, jaja.. Får bare kaste oss rett ut av bilen når vi skal inn da Hoho.. Ja, i fjor holdt vi jo på å fryse ihjel, og ikke minst blåse bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Hmm...Milo=svart... Får si han er en balndingshund da.. Er ikke sikker på hvordan det blir med stille ut Milo, pga bena, men det skal nok gå greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Ingen som har tenkt på at været kan bli strålende da? jeg og Ask stillr på sunndalsøra helga etter, og det er det jo fare for snø enda.. :S Gleder meg til å treffe dere hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Ingen som har tenkt på at været kan bli strålende da? Jeg har tengt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Vi skal være med Lille Leon skal være med på valpeshowet, utstillings debuterer Blir kaldt til min spisshund hvertfall... får vel ha bilen i gang noen runder iløpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 10. April 2006 Rapporter Share Skrevet 10. April 2006 okei..vi dropper å stille, å sosialiserer oss istedet vi Blir gøy å treffe dere, mange jeg ikke har truffet før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 10. April 2006 Rapporter Share Skrevet 10. April 2006 Vi helle skal vist ikke stille alikavel, Men jeg å (?)Fiona(?) kommer kanskje å ser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 10. April 2006 Rapporter Share Skrevet 10. April 2006 Hvorfor skal dere ikke stille allikevel? Marie og Victoria? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HegeK Skrevet 10. April 2006 Rapporter Share Skrevet 10. April 2006 Da har vi også meldt oss på. Jeg er hun som drar en motvillig sittende hund rundt i ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 10. April 2006 Rapporter Share Skrevet 10. April 2006 For det første er han ikke påmeldt enda, og for det andre trur jeg det blir nok stress lell det er jo uoff, så resultatet ville ikke betydd noe på godt og vondt, Jeg skal stille han helga etter, å vil ikke risikere dårlige erfaringer i ringen osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 11. April 2006 Rapporter Share Skrevet 11. April 2006 Hvorfor skal dere ikke stille allikevel? Marie og Victoria? Fikk dersverre ikke noen til å klippe henne <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 11. April 2006 Rapporter Share Skrevet 11. April 2006 Fikk dersverre ikke noen til å klippe henne <_< Men dere kan da vel stille i Match show fordi likevel om ikke annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 11. April 2006 Rapporter Share Skrevet 11. April 2006 Men dere kan da vel stille i Match show fordi likevel om ikke annet? Hmm jo da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 12. April 2006 Rapporter Share Skrevet 12. April 2006 Fikk dersverre ikke noen til å klippe henne <_< Kjipt da.. Men matchshowet går jo bra for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 12. April 2006 Rapporter Share Skrevet 12. April 2006 For det første er han ikke påmeldt enda, og for det andre trur jeg det blir nok stress lell det er jo uoff, så resultatet ville ikke betydd noe på godt og vondt, Jeg skal stille han helga etter, å vil ikke risikere dårlige erfaringer i ringen osv Da må det vel være suverent med trening da vel? Hehe.. Skal stille på Sunndalsøra vi også. Synes du burde melde på jeg Ingenting er vel bedre enn trening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar