LiLi Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Du kan godt sende mail og. Å, hvor da? Fant ingen adresse sist gang jeg meldte meg på der i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Å, hvor da? Fant ingen adresse sist gang jeg meldte meg på der i alle fall. Bare se etter navnet på kontaktpersonen under styre og stell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Hmm kanskje jeg skal melde på Fiona Hva vil dere anbefale, valpe show å Match show? eller bare en at tingene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Oki, selvsagt er det lov Det var jo det jeg gjorde også Du må ringe ja. Litt tungvindt, men men. Godt med litt støtte Du kan godt sende mail og. Bra, for det er så tungvint å melde på på tlf Stine: Skulle du ikke sitte på da? ;P Jo, jeg skal sitte på. Ha jeg sagt noe annet da? Hmm kanskje jeg skal melde på Fiona Hva vil dere anbefale, valpe show å Match show? eller bare en at tingene? Jeg synes du burde melde på begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Hmm kanskje jeg skal melde på Fiona Hva vil dere anbefale, valpe show å Match show? eller bare en at tingene? Begge deler går nok helt fint ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Slik jeg forsto det så var dagen delt i to, et valpeshow og et matchshow. Så i prinsippet, om man ikke vil bli slått av en blandingshund, så kan man holde seg til valpeshowet -Det er ikke åpent for annet enn rasehunder. Matchshow høres jo bare artig ut, det er vel ingen som tar det så alvorlig, vel? Vi tar kanskje turen dit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Stine: Oki..Supert Angående den lille myndevalpen (Shady og Trine?) så skal jeg snakke med mamma om det i kveld Er den veldig stor, eller får den plass i fanget til eieren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Stine: Oki..Supert Angående den lille myndevalpen (Shady og Trine?) så skal jeg snakke med mamma om det i kveld Er den veldig stor, eller får den plass i fanget til eieren? Den for nok plass i fanget ja. Italiensk mynde er en minityhund som skal max bli 5 kg og 38 cm i mankehøyde som fullvoksen Send på meg melding når du vet om det hun for lov da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Okei da..Har null peiling på mynder så..Skal sende mlding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Den for nok plass i fanget ja. Italiensk mynde er en minityhund som skal max bli 5 kg og 38 cm i mankehøyde som fullvoksen Send på meg melding når du vet om det hun for lov da Skal Shady og Trine være med? Hun er ikke her inne på sonen vel? Hoho.. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Hun bor jo her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Skal Shady og Trine være med? Hun er ikke her inne på sonen vel? Hoho.. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Hun bor jo her Ja, jeg håper på det Nei, jeg tror ikke hun er inne her - eller, hva du mener med hun bor jo her? Kjenner du henne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Ja, jeg håper på det Nei, jeg tror ikke hun er inne her - eller, hva du mener med hun bor jo her? Kjenner du henne? Ja, altså, hun bor jo her på internatet hvor jeg bor, hehe. Kjenner henne ikke akkurat nei, tror ikke hun er så mye her, for har sett lite til henne. Men har nå hilst på Shady et par ganger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Ok, da forstår jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Kan hende vi blir med ja, men bare om Rannveig skal stille Sheila Hvordan kommer folk seg oppover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Jeg for forhåpentligvis sitte på med Christine (Og forhåpentligvis Trine og Shady og ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2006 Ja tror faktisk jeg melder oss på begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2006 Da har jeg meldt på LiLi Om noen vil ha skyss fra Levanger eller noe, så kan dere sikkert sitte på med meg Hvis noen kommer med tog eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2006 Jeg kommer jo garantert da, med lille stressballen min :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Jeg kommer jo garantert da, med lille stressballen min :P Den lille balen din har jeg ventet lenge på å få hilse på :wub : Å Lili også Bortsjett fra at Milo ikke liker Border Collier, så går vel dette bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Må snakke med mamma i orgen om hun gidder å kjøre.. Men vi kommer nok, hunden trenger trening før sunndalsøra helgen etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 HeHe..Og vi trenger TRENING til utsillinga vi IKKR har fått invitasjon til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Den lille balen din har jeg ventet lenge på å få hilse på :wub : Å Lili også Bortsjett fra at Milo ikke liker Border Collier, så går vel dette bra *ler* Det går nok bra, gleder meg til å treffe alle dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Siden det er mange fra hundesonen som skal ivei, kanskje vi skal ha et lite sone treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Det synes jeg var et godt forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 JAAAA Sonen treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar