Gronnis Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Har litt rester fra oksekjøttet som vi skal ha i middagen idag. Kan jeg gi det til Raja rått, eller må jeg steke det? Og bør jeg skjære vekk sener?
belgerac Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Heidi får oksekjøtt, både rått og stekt. Men rått er mer populær enn stekt. Hun er helt tullete etter det Jeg skjærer opp i små biter og bruker som belønning. Men skjærer ikke vekk sener og slintrer. Hun får det naturell. Har aldri merket noe trøbbel med fordøyelsen hennes
olavxxx Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Jeg gir frossen kottelett til tider.. Han kan vel få en hver helg, kan vi si.. lørdagsgodt
Fillerya Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Rått kjøtt er toppen av glede for alle hunder! (bortsett fra lhasaen til tante som er så kresen som fy!) Trenger ikke skjære bort noe som helst. Tror Tussie ville gjort hva som helst for en biffbit! Git du hunden en liten smakebit, tror jeg du får hunden til å vi se deg alt den kan for å få mer
Gronnis Skrevet 26. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Nå har hun fått litt oksekjøtt og det var visst veldig godt
jaktlykke Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Skrevet 27. Mars 2006 Gi det med god samvittighet - rått så klart !
Toya Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Skrevet 27. Mars 2006 når vi har vært i sverige å kjøpt sånn hel flatbiff, så får alltid toya litt av det, hu er helt gal, ligger eller sitter på kjøkkenet å venter på at vi skal bli ferdig, så hu skal gå restene og gjett hvem som eter fort da
icebluelagoon Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Kite elsker rått kjøtt og får det hver dag som fôr.
Tine Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Skrevet 29. Mars 2006 ja jeg kunne og gitt gizmo rått kjøt hver dag om jeg hadde hatt god råd
Line_ Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 ja jeg kunne og gitt gizmo rått kjøt hver dag om jeg hadde hatt god råd Er ganske enkelt å få tak i deg billig Man trenger jo ikke akkurat kjøpe biff, men avskjær fra slaktere, fisk fra fiskere osv.. Finnes et hav av muligeheter hvis du har stor nok fryser
Tine Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Skal ta åsså hørre meg littt rundt kanskje det blir det på GIzmo og da
icebluelagoon Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Skal ta åsså hørre meg littt rundt kanskje det blir det på GIzmo og da Er supert hvis du har en hund som nesten ikke spiser tørrfôr,og som du må nøde til å spise ihvertfall.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar