Tini Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Heisann! Lurte på om det er noen som følger med på Prison Break her?? Også om det er noen som laster ned episoder fra amerika? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Hver torsdag er det Wentworth Miller/Dominic Purcell-tid her i huset! Vi har ikke tv, så vi får naboen til å ta det opp til oss og så ser vi det senere på kvelden. (sover så godt etter å ha tilbrakt en kveld sammen med de gutta der... ) Har tenkt mang en gang på å få lastet det ned, men vet ikke hvor jeg skal lete og hvordan jeg skal gjøre det. Hadde ikke hatt noe imot å ha ubegrensa tilgang til de gutta der, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Vi har lastet det ned, men jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått sett det ennå. Men jeg skal se det etterhvert, så mye vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Jeg skal straks begynne på sesong 2 jeg har gledet meg i 2 mnd nå beste serien ever, er helt hekta på den serien.. alldrig en kjedelig episode sjer alltid noe gøy å spennende... Dere kommer ikke til å angre et sekund på å se denne serien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 23. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Jeg ser også på serien da.! Den første episoden av sesong 2 var jo på mandag i amerika. Men finner den ikke på nettet så jeg får lastet ned. irriterer meg ventet over 2 mnd jeg å... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Jeg ser også på serien da.! Den første episoden av sesong 2 var jo på mandag i amerika. Men finner den ikke på nettet så jeg får lastet ned. Hvor er det du leter, da? Jeg har ikke funnet komplett sesong 1 engang... buhu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Jeg ser også på serien da.! Den første episoden av sesong 2 var jo på mandag i amerika. Men finner den ikke på nettet så jeg får lastet ned. irriterer meg ventet over 2 mnd jeg å... den kommer nok... tar bare en evighet hvor laster du ned da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Ser på det jeg og Gleder meg allerde til i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Hehe kjipt og ikke få se flere episoder på rappen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 23. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 På http://thepiratebay.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Den bruker jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Jeg synes det er kjekt å følge med på en episode i uken, for da gleder jeg meg alltid til torsdagkvelden også blir jeg heller ikke lei av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 jepp men jeg blir alldrig lei uannsett åsså er det j... med reklame på tv3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Jeg har sett til og med episode 14 av sesong 1, mer er ikke kommet som jeg kan finne enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Jeg har sett til og med episode 14 av sesong 1, mer er ikke kommet som jeg kan finne enda... Ja det stemmer nok det alså hva syntest du om serien da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Ja, reklamen er drit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Ja, reklamen er drit hehe ja du sitter bare og venter for å få med deg resten lixom, men tv3 lever jo av reklame da og har masse folk som ser på for det om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 23. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Hvis jeg jobber tidelig på torsdager eller på fredagen er det ikke alltid jeg orker å sitte oppe til det begynner på tv! er så trøtt og sliten etter tidelig vakt. også legger jeg meg tidelig kvelden før tidelig vakt for å greie å stå opp! Derfor laster jeg ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Synes serien er knall, jeg. Men synd at de skal ha enda en sesong - vil ha en avslutning jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar