Gå til innhold
Hundesonen.no

Prison Break

Tini

Recommended Posts

Hver torsdag er det Wentworth Miller/Dominic Purcell-tid her i huset! Vi har ikke tv, så vi får naboen til å ta det opp til oss og så ser vi det senere på kvelden. (sover så godt etter å ha tilbrakt en kveld sammen med de gutta der... :D )

Har tenkt mang en gang på å få lastet det ned, men vet ikke hvor jeg skal lete og hvordan jeg skal gjøre det. Hadde ikke hatt noe imot å ha ubegrensa tilgang til de gutta der, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal straks begynne på sesong 2 jeg har gledet meg i 2 mnd nå beste serien ever, er helt hekta på den serien.. alldrig en kjedelig episode sjer alltid noe gøy å spennende... Dere kommer ikke til å angre et sekund på å se denne serien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også på serien da.!

Den første episoden av sesong 2 var jo på mandag i amerika. Men finner den ikke på nettet så jeg får lastet ned.

Hvor er det du leter, da? Jeg har ikke funnet komplett sesong 1 engang... buhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også på serien da.!

Den første episoden av sesong 2 var jo på mandag i amerika. Men finner den ikke på nettet så jeg får lastet ned.

irriterer meg ventet over 2 mnd jeg å...

den kommer nok... tar bare en evighet :rolleyes: hvor laster du ned da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg jobber tidelig på torsdager eller på fredagen er det ikke alltid jeg orker å sitte oppe til det begynner på tv! er så trøtt og sliten etter tidelig vakt. også legger jeg meg tidelig kvelden før tidelig vakt for å greie å stå opp!

Derfor laster jeg ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...