Gå til innhold
Hundesonen.no

Prison Break

Tini

Recommended Posts

Skrevet

Heisann!

Lurte på om det er noen som følger med på Prison Break her??

Også om det er noen som laster ned episoder fra amerika?

Skrevet

Hver torsdag er det Wentworth Miller/Dominic Purcell-tid her i huset! Vi har ikke tv, så vi får naboen til å ta det opp til oss og så ser vi det senere på kvelden. (sover så godt etter å ha tilbrakt en kveld sammen med de gutta der... :D )

Har tenkt mang en gang på å få lastet det ned, men vet ikke hvor jeg skal lete og hvordan jeg skal gjøre det. Hadde ikke hatt noe imot å ha ubegrensa tilgang til de gutta der, hehe :D

Skrevet

Vi har lastet det ned, men jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått sett det ennå. Men jeg skal se det etterhvert, så mye vet jeg.

Skrevet

Jeg skal straks begynne på sesong 2 jeg har gledet meg i 2 mnd nå beste serien ever, er helt hekta på den serien.. alldrig en kjedelig episode sjer alltid noe gøy å spennende... Dere kommer ikke til å angre et sekund på å se denne serien...

Skrevet

Jeg ser også på serien da.!

Den første episoden av sesong 2 var jo på mandag i amerika. Men finner den ikke på nettet så jeg får lastet ned.

irriterer meg ventet over 2 mnd jeg å...

Skrevet

Den første episoden av sesong 2 var jo på mandag i amerika. Men finner den ikke på nettet så jeg får lastet ned.

Hvor er det du leter, da? Jeg har ikke funnet komplett sesong 1 engang... buhu!

Skrevet

irriterer meg ventet over 2 mnd jeg å...

den kommer nok... tar bare en evighet :rolleyes: hvor laster du ned da?

Skrevet

Jeg synes det er kjekt å følge med på en episode i uken, for da gleder jeg meg alltid til torsdagkvelden også blir jeg heller ikke lei av det. :D

Skrevet

Jeg har sett til og med episode 14 av sesong 1, mer er ikke kommet som jeg kan finne enda...

Ja det stemmer nok det alså hva syntest du om serien da?

Skrevet

Ja, reklamen er drit :D:D

hehe ja du sitter bare og venter for å få med deg resten lixom, men tv3 lever jo av reklame da og har masse folk som ser på for det om!

Skrevet

Hvis jeg jobber tidelig på torsdager eller på fredagen er det ikke alltid jeg orker å sitte oppe til det begynner på tv! er så trøtt og sliten etter tidelig vakt. også legger jeg meg tidelig kvelden før tidelig vakt for å greie å stå opp!

Derfor laster jeg ned!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
    • Takk for svar. han har to trygge eldre hunder som han har lekt med noen ganger. vi har prøvd oss med andre valper, men han er ikke intendert i å leke med de, legger seg kun ned og ruller seg sammen som en ball. Virker utrygg, redd, så det har vi sluttet med.han er at typen som blir mer giret av å hyle, så det fungerer ikke.  han har ikke begynt å miste tenner enda, men har begynt å få noen. Får både tyggebein, fryser klut fra fryseren og fryste gullerøtter/ men når de intense periodene kommer så fungerer ingen ting. Time out er det eneste som fungerer, men det er jo et mareritt å få han i valpebingen fordi han bokstaveligtalt  sitter fast i deg.    vi krysser jo fingrene for at dette er en fase, for ellers er han lydig. Kan både sitt, ligg og bli. Men ikke når dette kikker inn
    • Sosialiserer dere noe med andre hunder? Bitehemming er noe de lærer veldig mye bedre i lek med andre hunder enn fra mennesker. Prøv å finne noen trygge hunder i nærområder eller bland kjente og gå en kort tur i bånd uten hilsing, før de får leke litt. Prøv å klynke til når han biter, og snu dere bort. For noen funker det, andre blir med gira av det. Vri opp filler og tauknuter i vann og frys dem. Isen demper smerte og klør i tennene. Nå er det vel litt tidligste laget med tannfelling, men kan være starten på en periode med MYE biting. 
    • Du kan anmelde eier/fører med beskrivelse og tidspunkt/sted til politiet, men det er lite sannsynlig at de vil ha kapasitet til å gjøre noe med det. Hvis du har mulighet til å finne ut hvem det er kan du sende en bekymringsmelding til Mattilsynet, men så lenge hunden får mat, vann og tak over hodet er det lite de kan gjøre også, så lenge de ikke ser faktisk alvorlig mishandling. Det er lovpålagt å ha kontroll på hunden enten den er i bånd eller ikke, men i realiteten veldig vanskelig å håndheve.
    • Hei! valpen vår på 14 uker har egentlig vært eksemplarisk, bortsett fra litt utfordringer på natt og med bur. Men nå har det virkelig blitt ekstremt mye biting. Vi fører dagbok og ser at det sammenheng mellom overstimulering og lite søvn som gjør at han får disse bite periodene. Det går ikke an å avlede han med gobiter, bein eller ignorering og vi må sette han i timeout for å roe han.    noen som har noen tips til å håndtere dette? Han biter oss til blods og sikter fast når han skal følges i timeout eller ut for å gå på do. Vi vet vi skal prøve å unngå overstimulering og at han må få mer søvn. Men enn så lenge har vi slitt litt med å få han til å roe seg alene på dag og kveldstid 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...