Gå til innhold
Hundesonen.no

alle lufter hund kl 1800?

henrikke

Recommended Posts

pleier ikke å være ute på lufting akkurat da jeg, men var det i dag...og det virker som alle i bøgda med hund var ute da?!!

Er klokkeslettet en slags rushtid? Finnes det andre tidspunkter "alle lufter" i ditt område?

Vil tro middagstid og nyhetsendinger har :D litt å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja jeg pleier ikke dra på så lange tisse turer med henne utenfor nabolaget så jeg vet ikke.

De to turene vi beveger oss utenfor nabolaget er klokken kvart over seks om morgenen (ikke en levende sjel ute da :D ) og i 3-4 tiden om dagen...Det er ikke så mange ute da heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det luftes og møtes mange hunder i ni-ti tiden på kvelden, men de har jeg aldri sett noe til. Her i gata bor det ca tolv hunder, og jeg har kun møtt på tre av de tolv, i løpet av det halve året vi har bodd her. Sprøtt. Lurer på om de har hund, eller sofapute. Men på den andre siden, de lurer vel på hvor jeg blir av..? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de fleste ute mellom 17.30 og 18.00. Det er nok for å rekke nyhetene klokken 18.30. :P Vi holder oss da unna denne rushtiden med hundelufting siden tispa ikke er så glad i andre hunder. Så når vi er ute sånn i 19.00 tiden har vi hele turstien for oss selv :D

På morgenen så går vi tur alt fra 06.00 til 10.30. Da møter vi flest mennesker ute på lutetur når vi går 07.00. Så man vet sånn ca når på døgnet man møter mange og når man møter færre/ingen etter å ha bodd på ett sted en stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her luftes hundene mest i 08-tiden, mellom 18.00 og 19.00 (naturlig nok - det er jo etter middagen for de aller fleste i alle fall), og i 22-23-tiden (på hverdager altså). Har også sett en del ute i åttetiden på kvelden, men aller flest er det nok rundt 18.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mange hunder her, men de ene naboene med gordon setter pleier som oftest å lufte hunden rundt klokken 15.00. Ser de ikke ofte på tur etter klokken 17.00.

De som bor rett over oss med labrador ser ikke jeg så ofte. Labradoren er også overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...