Heidihj Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Er det noen her som skal på hundefestivalen i Mjøndalen? Det er 1 og 2 april og blir arrangert av Drammen Brukshund klubb og Kongsperg hundeklubb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 hadde planer om det,helt til nikita fikk konstatert "ryki leddbånd" i ene bakbeinet... så da har vi ingen hund å stille, men kan hende vi tar oss en tur med toya, for å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Vi skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2006 Hit skal vi, men bare for å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2006 Jeg kommer nok Skal sitte på med en som heter Susanne som har sheltie, dere må rope hvis dere se meg, hehe. Er der kanskje bare på lørdag, men det kan hende jeg kommer meg dit på søndag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2006 Vi skal Minnie skal gå ag og hopp begge dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2006 Jeg skal! Søndag...skal heie på Karine i agility... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Vi skal Minnie skal gå ag og hopp begge dager.. Hvilken klasse skal du gå i? Jeg skal hjelpe til i ringen under agility og hopp i noen av klassene. Så da ser jeg deg vel. Jeg tror jeg skal dit på lørdag og søndag. Skulle egentlig stille Elwira på søndag, men vet ikke om jeg gidder siden det ikke er så veldig lenge siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar