Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundefestivalen

Heidihj

Recommended Posts

Skrevet

Er det noen her som skal på hundefestivalen i Mjøndalen? Det er 1 og 2 april og blir arrangert av Drammen Brukshund klubb og Kongsperg hundeklubb.

Skrevet

hadde planer om det,helt til nikita fikk konstatert "ryki leddbånd" i ene bakbeinet...

så da har vi ingen hund å stille, men kan hende vi tar oss en tur med toya, for å se på :D

Skrevet

Jeg kommer nok :) Skal sitte på med en som heter Susanne som har sheltie, dere må rope hvis dere se meg, hehe.

Er der kanskje bare på lørdag, men det kan hende jeg kommer meg dit på søndag også ;)

Skrevet

Vi skal :icon_redface: Minnie skal gå ag og hopp begge dager..

Hvilken klasse skal du gå i? Jeg skal hjelpe til i ringen under agility og hopp i noen av klassene. Så da ser jeg deg vel.

Jeg tror jeg skal dit på lørdag og søndag. Skulle egentlig stille Elwira på søndag, men vet ikke om jeg gidder siden det ikke er så veldig lenge siden sist :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...